Business mission, Lisbon, Portugal 3-7 February 2020

15 listopad 2019
We invite you to take part in the business mission organized by the Polish-Portuguese Chamber of Commerce (PPCC) with support of our local Partner, the Portuguese Chamber of Commerce and Industry (CCIP).

The business mission will have a strong B2B focus with individual meetings with potential business partners, according to each Polish company’s wishes.

The trade mission is organised in close cooperation with Portuguese Chamber of Commerce and Industry, well connected and proactive private business association, supporting the companies since 1834, promoting both national and international development of its members, as well serving as the link between SMEs and large companies.

REGISTER INFO: In order to register your company in the Trade Mission to Lisbon, please fill in the form available
https://docs.google.com/forms/d/1tDn3Z2iZdTrS7T5pqwFh81B7ZyMOkhKlSJ7nwO_aiyM/edit until 02nd December 2019. The payment for participation in the Trade Mission is due until 06nd December 2019.

Submitting of the form does not confirm the participation of the company in the mission. The PolishPortuguese Chamber of Commerce reserves the right to cancel the trade mission if the minimum number of participants is not reached. Maximum number of companies is 6.

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy