Polagra Food – nowe możliwości dla branży spożywczej w nowym terminie!

22 październik 2017
Za nami wrześniowe spotkanie branży spożywczej, czyli Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra Food. To były owocne cztery dni, które upłynęły pod znakiem biznesowych rozmów, prezentacji nowości i innowacyjnej żywności. Zgodnie z zapowiedzią organizatorów przyszłoroczna edycja targów odbędzie się w nowym terminie i w formule, która w jeszcze większym stopniu będzie wspierała działania proeksportowe polskich przedsiębiorców.

POLAGRA FOOD co roku przyciąga liczne grono zwiedzających kusząc doskonale znanymi markami produktów spożywczych, żywnością innowacyjną, a także egzotycznymi smakami z całego świata.

W tym roku, na targach w Poznaniu, można było zapoznać się z ofertą ponad 200 wystawców z 22 krajów , m.in. z Białorusi, Egiptu, Korei Południowej, Rumunii, Turcji, Ukrainy, Włoch, Finlandii, Bułgarii, Niemiec, Węgier, Litwy, a także Malezji i Sri Lanki. Na stoiskach zaprezentowane zostały produkty doskonale znane z półek sklepowych, a także wiele nowości jak np. sery bez laktozy, wędliny przygotowywane na bazie domowych receptur, zaskakujące pomysły na niskokaloryczne przekąski
i wiele innych produktów stanowiących odpowiedź na oczekiwania konsumentów.

W 2018 roku Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra Food odbędą się w dniach 8-10 maja. Jak informują organizatorzy wydarzenia, decyzja o zmianie terminu została podjęta po szerokich konsultacjach z branżą. Ma ona na celu nie tylko umożliwienie uczestnictwa w targach sektorom, które w okresie jesiennym, z racji kumulacji prac, nie mogły prezentować się na targach, jak np. producenci win. Przede wszystkim zmiana ma zaowocować doprowadzeniem do rozmów na linii przedsiębiorca - dystrybutor, których efekty byłby widoczne jeszcze w tym samym roku. Majowa edycja targów rozszerza także możliwość pre-testingu nowych produktów jeszcze w pierwszej połowie roku i jest szansą na zakontraktowanie ich sprzedaży na drugą połowę roku, w szczególności na okres Świąt Bożego Narodzenia. – objaśnia Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów.

Targi Polagra Food 2018 to także formuła mocno nastawiona na  rozwój biznesowych relacji z kupcami z zagranicy. Organizatorzy wydarzenia będą koncentrować działania na rynkach perspektywicznych dla polskiej branży spożywczej poprzez współpracę z ambasadami i instytucjami branżowymi. Kluczową rolę ma jednak odegrać autorski program Hosted Buyers, w ramach którego, już od kilku lat, Poznań odwiedza kadra kierownicza dużych grup hurtowni, sieci supermarketów, importerów lub dystrybutorów produktów spożywczych z całego świata.

Kolejna Polagra Food już wiosną. Nowa data i nowa formuła wydarzenia ma sprzyjać rozwiązaniom dającym realne korzyści producentom żywności i sprawić, że Polagra Food będzie marką o jeszcze większej skuteczności, szerokim zasięgu działania i celu istotnym z punktu widzenia polskiego sektora spożywczego.
Więcej informacji: www.polagra-food.pl.

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy