Obeikan MDF zaprezentuje się po raz pierwszy na Expoalimentaria Perú

3 wrzesień 2019

Obeikan MDF, hiszpańska firma produkująca opakowania MDF, weźmie udział w nadchodzącej edycji Expoalimentaria Perú jako wystawca. Największe wydarzenie dla przemysłu spożywczego w Ameryce Łacińskiej, które odbędzie się w dniach 25–27 września w peruwiańskiej stolicy Limy. W tegorocznej edycji firma pakująca Obeikan MDF bierze udział po raz pierwszy z własnym stoiskiem o powierzchni 24 metrów kwadratowych, E61-E62, w Jockey Exhibition Centre.

Pojemniki opakowaniowe i gabloty wystawowe, które będą wystawiane w ciągu trzech dni imprezy, zostały specjalnie wybrane w celu uzupełnienia produkcji w regionie andyjskim, z myślą o głównych produktach sprzedawanych przez Peru i zgodnie z potrzebami dostawców w Peru i innych pobliskich krajach. „Będziemy prezentować wybór naszych specjalnych opakowań na winogrona, awokado, szparagi i owoce cytrusowe. Ponadto pokażemy przykłady nowej linii wyświetlaczy, które zaprojektowaliśmy do prezentacji produktów w punkcie sprzedaży ”- powiedział Salvador Martínez, dyrektor generalny Obeikan MDF.

Aby odwiedzający targi mogli zapoznać się z całym procesem montażu używanym przez Obeikan do pakowania, firma z Walencji przekaże jedną z najnowocześniejszych maszyn pakujących. „Ważne jest, aby profesjonaliści handlowi, marketerzy i eksporterzy mieli okazję zapoznać się z systemem do samodzielnego montażu, którego używamy w Obeikan MDF. Nie możemy wymyślić lepszego sposobu na promocję naszego produktu niż pokazanie procesu na miejscu, aby ludzie mogli potwierdzić odporność naszego materiału z pierwszej ręki, co czyni go idealnym wsparciem dla eksportu na duże odległości ”, podsumowuje Martínez .

Oprócz tej gwarancji Obeikan MDF oferuje wiele opcji dostosowywania opakowania. Ten czynnik różnicujący, pozwala swoim klientom osiągnąć znaczącą pozycję na liniach regałowych na całym świecie. Chiny, Brazylia, Indie, Japonia, Korea Południowa, Kanada i Stany Zjednoczone to tylko niektóre rynki, na których opakowania firmy Obeikan MDF są obecne. Dołączają do nich duże europejskie sieci handlowe, takie jak Edeka, Tesco, Marks & Spencer, Aldi i Leclerc, które doceniają zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój, projektowanie i innowacje.

Opakowanie z potrójnymi zaletami
Propozycja Obeikan MDF to opakowanie, które oferuje największą wytrzymałość w transporcie na duże odległości. Jest to również zrównoważona alternatywa, wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu i recyklingu, która oferuje potężne narzędzie marketingowe zarówno dla producentów - w celu wyróżnienia swojej marki - jak i dla sprzedawców detalicznych, podczas ustawiania produktu na liniach półkowych.

Mat. prasowe: MINT

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy