Obeikan MDF zaprezentuje się po raz pierwszy na Expoalimentaria Perú

3 wrzesień 2019

Obeikan MDF, hiszpańska firma produkująca opakowania MDF, weźmie udział w nadchodzącej edycji Expoalimentaria Perú jako wystawca. Największe wydarzenie dla przemysłu spożywczego w Ameryce Łacińskiej, które odbędzie się w dniach 25–27 września w peruwiańskiej stolicy Limy. W tegorocznej edycji firma pakująca Obeikan MDF bierze udział po raz pierwszy z własnym stoiskiem o powierzchni 24 metrów kwadratowych, E61-E62, w Jockey Exhibition Centre.

Pojemniki opakowaniowe i gabloty wystawowe, które będą wystawiane w ciągu trzech dni imprezy, zostały specjalnie wybrane w celu uzupełnienia produkcji w regionie andyjskim, z myślą o głównych produktach sprzedawanych przez Peru i zgodnie z potrzebami dostawców w Peru i innych pobliskich krajach. „Będziemy prezentować wybór naszych specjalnych opakowań na winogrona, awokado, szparagi i owoce cytrusowe. Ponadto pokażemy przykłady nowej linii wyświetlaczy, które zaprojektowaliśmy do prezentacji produktów w punkcie sprzedaży ”- powiedział Salvador Martínez, dyrektor generalny Obeikan MDF.

Aby odwiedzający targi mogli zapoznać się z całym procesem montażu używanym przez Obeikan do pakowania, firma z Walencji przekaże jedną z najnowocześniejszych maszyn pakujących. „Ważne jest, aby profesjonaliści handlowi, marketerzy i eksporterzy mieli okazję zapoznać się z systemem do samodzielnego montażu, którego używamy w Obeikan MDF. Nie możemy wymyślić lepszego sposobu na promocję naszego produktu niż pokazanie procesu na miejscu, aby ludzie mogli potwierdzić odporność naszego materiału z pierwszej ręki, co czyni go idealnym wsparciem dla eksportu na duże odległości ”, podsumowuje Martínez .

Oprócz tej gwarancji Obeikan MDF oferuje wiele opcji dostosowywania opakowania. Ten czynnik różnicujący, pozwala swoim klientom osiągnąć znaczącą pozycję na liniach regałowych na całym świecie. Chiny, Brazylia, Indie, Japonia, Korea Południowa, Kanada i Stany Zjednoczone to tylko niektóre rynki, na których opakowania firmy Obeikan MDF są obecne. Dołączają do nich duże europejskie sieci handlowe, takie jak Edeka, Tesco, Marks & Spencer, Aldi i Leclerc, które doceniają zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój, projektowanie i innowacje.

Opakowanie z potrójnymi zaletami
Propozycja Obeikan MDF to opakowanie, które oferuje największą wytrzymałość w transporcie na duże odległości. Jest to również zrównoważona alternatywa, wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu i recyklingu, która oferuje potężne narzędzie marketingowe zarówno dla producentów - w celu wyróżnienia swojej marki - jak i dla sprzedawców detalicznych, podczas ustawiania produktu na liniach półkowych.

Mat. prasowe: MINT

Przeczytaj również:

Interpoma Congress: Gerhard Dichgans is the new coordinatorof the international congress dedicated to the apple

20 luty 2020
The 2020 edition of the world's most important congress of the apple industry, organized by Fiera Bolzano during Interpoma, is going to witness major innovations, starting with its name and that of the coordinator. Renamed Interpoma Congress, it will be coordinated by Gerhard Dichgans, who was at the helm of South Tyrol’s VOG Consortium for many years until last summer. »

International Strawberry Symposium 2020: the programme for the IX edition

19 luty 2020
Over 300 scientific presentations (148 oral papers and 172 posters), a thousand or so industry professionals expected from all over the world and a major novelty during the central day of Macfrut 2020, when the topic of nursery certification will be discussed for the first time. All this and much more awaits sector players and enthusiasts at ISS 2020 (the International Strawberry Symposium), to be held in Rimini from 2 to 6 May this year. »

International fruit and agricultural fair on Lake Constance nurtures in-depth dialog among professionals

19 luty 2020
By and for experts, with a wide range of products and services on offer, and differentiated in its communication: In its ninth edition, Fruchtwelt Bodensee provided fresh impetus for fruit growers, farmers, and distillers. With unparalleled quality from the 384 exhibitors coming from 13 countries, the international trade fair attracted some 16,100 visitors (15,900 in 2018) to the exhibition center in Friedrichshafen. »
Partnerzy