Fresh Market 2019

7 październik 2019

3 października w luksusowym Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim odbyła się 12 edycja konferencji Fresh Market, która zgromadziła kupców z regionalnych, krajowych i międzynarodowych sieci handlowych oraz producentów i dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów, a także firm świadczących usługi dla rolnictwa.
Celem Fresh Market jest umożliwienie producentom, dystrybutorom i dostawcom przeprowadzenia indywidualnych rozmów biznesowych z przedstawicielami sieci handlowych. Na tegorocznej konferencji były obecne sieci z Polski, jak ARCHELAN, CARREFOUR, DINO, FRAC, MAKRO, NASZ SKLEP, PGS (Polska Grupa Supermarketów), PIOTR i PAWEŁ, STOKROTKA, ŻABKA. W konferencji uczestniczyły również: czeska BILLA, litewska MAXIMA, mołdowska LINELLA, ukraińskie sieci TAVRIA-V i VARUS, a także białoruskie ALMI, EVROOPT, GIPPO, SANTA, SPAR, i ALC. Spotkania z sieciami z Ukrainy,
Białorusi, Litwy, Mołdowii czy Czech są szansą dla polskich firm zaistnienia na dynamicznie rozwijających się rynkach.

Podczas konferencji ogłoszono uroczyście zwycięzcę konkursu „Fresh Market Award 2019”. Tytuł ten zdobyła firma HAZERA POLAND za pomidor malinowy klasy premium ROSAMUNDA o wyjątkowym smaku w typie Coeur du boeuf (bawole serce), rekomendowanym do produkcji towarowej w warunkach szklarniowych. Atutem odmiany jest wyśmienity smak nawiązujący do pomidorów „z dawnych lat", unikalny kształt, intensywny połysk oraz głębokie żebrowanie.
Zaraz potem rozpoczął się Cocktail Dinner Party, na którym uczestnicy w nieformalnej atmosferze, przy dźwiękach fortepianu i rozkoszując się wspaniałym jedzeniem, kontynuowali rozmowy handlowe i nawiązywali kontakty w branży.
Organizatorzy starali się stworzyć jak najlepsze warunki uczestnikom po to, by skupili się wyłącznie na celu biznesowym. Wszyscy goście mogli korzystać z bufetu śniadaniowego oraz napojów gorących i zimnych. Zostali również zaproszeni na lunch. Podczas całej konferencji mogli liczyć na wsparcie Matchmakera, który pomagał w dotarciu do osób reprezentujących konkretną firmę i umówieniu spotkania.
Konferencja Fresh Market, dając możliwość zainicjowania współpracy pomiędzy producentami i eksporterami świeżych owoców, warzyw i kwiatów z sieciami handlowymi oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi dla branży, przełoży się niewątpliwie na zwiększenie obrotów i zysków uczestników wydarzenia.

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy