POLAGRA FOOD odsłania potencjał branży spożywczej

7 czerwiec 2016
Za niecałe cztery miesiące największa nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej wystawa prezentująca osiągnięcia branży spożywczej – targi POLAGRA FOOD.
Tegoroczna ekspozycja zajmie ponownie 3 pawilony o łącznej powierzchni ponad 10 tys. mkw. Obecnie mamy już sprzedane 75% zaplanowanej na ten rok powierzchni wystawienniczej.
Ten wynik świadczy o tym, że decyzja o udziale w POLAGRA FOOD to nie efekt nadwyżek w budżetach marketingowych, które muszą zostać zagospodarowane, ale przemyślanej strategii promocyjnej firm, na którą wpływ miał z pewnością miał sukces ubiegłorocznej edycji. – informuje Miłosz Jankowiak, Dyrektor Projektu.

POLAGRA FOOD co roku przyciąga liczne grono zwiedzających kusząc doskonale znanymi markami produktów spożywczych, żywnością innowacyjną pod względem składu czy smaku, egzotycznymi smakami z całego świata. Nie inaczej będzie w tym roku. Prym będą wiodły oczywiście krajowa branża mleczarska i przetwórstwa mięsnego. Te dwa sektory co roku są reprezentowane przez liczne grono firm – liderów rynkowych, których produkty są doskonale znane z półek sklepowych. Szykuje się również interesująca ekspozycja ze strony firm przetwórstwa owocowo-warzywnego. Nie zabraknie także słodyczy, przekąsek, herbat, napojów i alkoholi.

2016-06-07-polagra2.jpg

Z pewnością kusząca w szczególności dla polskich dystrybutorów będzie ta część ekspozycji, na której zaprezentowana zostanie żywność spoza Polski. Włoskie szynki to już klasyka na targach POLAGRA FOOD, ale pojawi się również oryginalna żywność azjatycka zarówno w postaci gotowych dań, jak i składników, z których można je przygotować. Nie zabraknie też oryginalnego hiszpańskiego chorizo, greckich przysmaków i herbat z Sri Lanki. To będzie istny tygiel smaków i aromatów.

2016-06-07-polagra1.jpg

Wciąż trwają przygotowania do tego wielkiego święta branży spożywczej, ale już dziś wiemy, że we wrześniu Poznań ponownie stanie się Mekką dla kupców z sieci handlowych, menedżerów hurtowni spożywczych czy sklepów detalicznych. Bez wątpienia dostarczy wielu inspiracji w zakresie zatowarowania półek sklepowych nie tylko zgodnie z preferencjami konsumentów, ale również kreując je. Przede wszystkim jednak stanie się miejscem długoterminowych kontaktów biznesowych zarówno tych na gruncie krajowym jak i międzynarodowym.

2016-06-07-polagra3.jpg

Międzynarodowe Tragi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD w tym roku odbędą się w dn. 26-29 września. Towarzyszyć im będą Międzynarodowe Targi Gastronomiczne POLAGRA GASTRO oraz Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, a cały blok POLAGRA rozpoczną dwa dni wcześniej targi wyrobów tradycyjnych i certyfikowanych Smaki Regionów.

Zainteresowanych przedstawicieli mediów do kontaktu zaprasza:
Katarzyna Świderska| katarzyna.swiderska@mtp.pl | tel. 61 869 24 38

Materiały prasowe MTP

Przeczytaj również:

Więcej wystawców, więcej miejsca, więcej spostrzeżeń - Grüne Woche 2025 prezentuje przyszłe trendy w żywności i rolnictwie

16 styczeń 2025
Grüne Woche 2025 otwiera się w Berlinie w dniach 17-26 stycznia. 1500 wystawców z 60 krajów zaprezentuje kulinarne perełki, innowacje i trendy. 300 konferencji oferuje platformę do międzynarodowego dialogu. „Grüne Woche odzwierciedla różnorodność i siłę napędową przemysłu rolno-spożywczego, która wpływa na każdego z nas każdego dnia” — mówi dr Mario Tobias, dyrektor generalny Messe Berlin GmbH. »

Bądź gospodarzem na FOOD EXPO i poznaj świat żywności i napojów

15 styczeń 2025
Food Expo Greece to wiodące targi żywności i napojów w Europie Południowo-Wschodniej i miejsce spotkań, w którym profesjonaliści z branży starają się dostarczać najnowsze produkty, mierzyć rozwój rynku i nawiązywać kontakty z globalnymi dostawcami. Targi co roku gromadzą przedstawicieli branży żywności i napojów i stanowią forum do spotkań twarzą w twarz, utrzymywania kontaktów i budowania trwałych relacji biznesowych. »

Wszystko, czego potrzebujesz na wizytę na Grüne Woche

11 styczeń 2025
Od 17 do 26 stycznia 2025 r. Grüne Woche zgromadzi pod Funkturm miłośników rolnictwa, smakoszy, miłośników zwierząt i fanów ogrodnictwa. Bez kolejki i czekania: odwiedzający mogą wygodnie pobrać lub wydrukować swój bilet wstępu na swój telefon komórkowy w cyfrowym sklepie z biletami Grüne Woche. Bilety są również dostępne przy wejściach na teren wystawy. Osoby chcące zapłacić gotówką mogą otrzymać vouchery na bilety jednodniowe, rodzinne i happy hour w automatach biletowych BVG i centrach obsługi klienta. »
Partnerzy