Summer Fancy Food Show - Specialty Food Association - oraz SIAL Paris - Comexposium - jednoczą siły

4 sierpień 2016
Dwóch głównych graczy branży spożywczej jednoczy się, aby prezentować innowacyjne produkty na swoich rynkach. Summer Fancy Food Show oraz targi SIAL Paris podjęły współpracę mającą na celu rozsławienie międzynarodowych laureatów innowacji branży produktów spożywczych.

Dwie wiodące imprezy targowe branży spożywczej, Summer Fancy Food Show - Specialty Food Association - oraz SIAL Paris - Comexposium - jednoczą siły, aby wyróżnić innowacje w zakresie żywności, przedstawiając na swoich wydarzeniach produkty, które zwyciężyły w konkursach innowacji. 

Dzięki tej współpracy, stowarzyszenie Specialty Food Association, ze swoimi nagrodami  Sofi ™ Awards (Specialty Outstanding Food Innovation) oraz targi SIAL Paris i ich nagroda Grand Prix SIAL Innowacji mają wspólny cel przedstawienia nabywcom wielkich marek dystrybucyjnych i restauracyjnych, najlepszych w zakresie innowacji spożywczych: od czekolady do sera, od oliwy z oliwek po produkty naturalne i bio.
Aby zaoferować producentom nowe możliwości rozwoju na rynkach międzynarodowych, obie imprezy targowe zaprezentują swoje nagradzane produkty w dedykowanym obszarze edycji 2016.

10 najbardziej innowacyjnych produktów spożywczych, które otrzymały nagrody Grand Prix SIAL Innovation edycji 2014, 2015 i 2016 zostaną zaprezentowane na Summer Fancy Food Show 2016, który będzie mieć miejsce w Javits Center w Nowym Jorku od 26 do 28 czerwca. Natomiast targi SIAL Paris 2016, które odbędą się od 16 do 20 października 2016 roku w parku wystawienniczym Paris Nord Villepinte, będą reklamować 28 laureatów Sofi™ Awards 2016.
„Od lat SIAL intelektualnie inspiruje uczestników, dzięki prezentacji różnych innowacji wystawców targów sieci SIAL," mówi Nicolas Trentesaux, dyrektor sieci SIAL. „Było to dla nas zatem logiczne, aby nawiązać wyjątkową współpracę z Summer Fancy Food Show Specialty Food Association i Sofi ™ Awards, celem dalszej inspiracji naszych klientów i partnerów. "
„Nagrody Sofi™ Awards są najwyższym uznaniem w przemyśle spożywczym i jesteśmy zachwyceni, że możemy zaprezentować wyjątkowe innowacyjne produkty za pośrednictwem tak ważnej międzynarodowej imprezy jaką są targi SIAL Paris", stwierdza Laura Santella Saccone, szefowa działu marketingu Specialty Food Association. „Przedstawiając zwycięzców innowacji SIAL, prezentujemy jeszcze więcej innowacyjnych produktów kluczowym odbiorcom z całego świata, którzy odwiedzają Summer Fancy Food Show. "

SIAL Innovation

Od 50 lat SIAL prezentuje innowacje na rynku rolno-spożywczym, aby umożliwić lepsze zrozumienie i przewidywanie trendów. SIAL współpracuje z lokalnymi i międzynarodowymi ekspertami odkrywając najbardziej innowacyjne produkty wystawców. W ten sposób, co roku wybieranych jest ponad 2000 innowacyjnych produktów, w tym 12 produktów laureatów SIAL Innovation pochodzących ze wszystkich salonów SIAL na całym świecie.

O sieci SIAL Network

SIAL Network jest najważniejszą światową siecią wystawienniczą dedykowaną branży spożywczej i napojom. 7 regularnych imprez targowych (SIAL Paris, SIAL Kanada Montreal i Toronto, SIAL Chiny, SIAL Bliski Wschód, SIAL ASEAN Manila oraz SIAL InterFOOD w Dżakarcie) skupia 14.000 wystawców i 330.000 odwiedzających ze 194 krajów. Informacje od SIAL Network można śledzić na Twitterze, Linkedln, Youtube, www.sialparis.com - www.sial-network.com 

O Comexposium
Grupa COMEXPOSIUM jest jednym ze światowych liderów organizacji imprez i jest związana ze 170 wydarzeniami BtoC oraz BtoB, obejmujących 11 branż tak różnorodnych jak branże rolno-spożywcza, rolnicza, modowa, cyfrowa, bezpieczeństwa, budownictwa, high-tech, optyczna czy transportowa. COMEXPOSIUM skupia 45.000 wystawców i ponad 3 miliony odwiedzających w 26 krajach na całym świecie. Grupa rozwija się na całym świecie i jest obecna w trzydziestu krajach: Algierii, Argentynie, Australii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Indiach, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Monako, Holandii, Nowej Zelandii, Filipinach, Katarze, Rosji, Singapurze, Hiszpanii, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i USA.

O Specialty Food Association
Specialty Food Association to prężnie rozwijająca się społeczność rzemieślników, importerów i przedsiębiorców, którzy opierają swoje produkty na wiedzy, trosce i pasji. Stowarzyszenie non-profit, które powstało w 1952 roku w Nowym Jorku, dostarcza swoim 3200 członkom na terenie USA i za granicą narzędzia, wiedzę i sieci kontaktów niezbędne do dostosowania się do ciągle zmieniającego się rynku. Stowarzyszenie jest właścicielem targów Fancy Food Shows mających co roku dwie edycje (zimową i letnią), podczas których przyznawane są nagrody Sofi™ Awards honorujące wybitne osiągnięcia w zakresie produktów spożywczych. Więcej szczegółowych informacji: www.specialtyfood.com

Przeczytaj również:

FRUIT LOGISTICA 2025 przyciąga rekordową liczbę uczestników

4 luty 2025
Berlin jest gotowy na międzynarodowe spotkanie profesjonalistów z branży świeżych produktów. FRUIT LOGISTICA oficjalnie otworzy swoje podwoje jutro, witając gości handlowych z całego świata. Z ponad 2600 wystawcami z ponad 90 krajów, wydarzenie ma na celu ponowne potwierdzenie swojej reputacji jako najbardziej wpływowego miejsca spotkań dla globalnego sektora owoców i warzyw w tym roku. Tegoroczne motto, „Fruitful Connections”, podkreśla nacisk wydarzenia na wspieranie znaczących partnerstw i współpracy w branży. »

Heliospectra świętuje 10 lat dynamicznej kontroli światła z helioCORE™ i 15 lat dynamicznego oświetlenia

3 luty 2025
Heliospectra AB, światowy lider w dziedzinie innowacyjnego inteligentnego oświetlenia ogrodniczego i dynamicznych systemów sterowania oświetleniem, z dumą obchodzi 10. rocznicę swojego pionierskiego systemu sterowania helioCORE™ i 15 lat jako dostawcy dynamicznego oświetlenia. Od momentu wprowadzenia na rynek helioCORE wspiera plantatorów i badaczy na całym świecie. »

Uniban: Piąty co do wielkości eksporter bananów na świecie stawia na nowy port

3 luty 2025
Uniban, wiodący kolumbijski eksporter świeżych bananów, plantanów, egzotycznych owoców i innych produktów rolnych, prezentuje swoje przyszłościowe projekty na targach Fruit Logistica w Berlinie. W centrum uwagi znajduje się otwarcie najnowocześniejszego portu Puerto Antioquia, który zrewolucjonizuje kolumbijską infrastrukturę eksportową. Firma podkreśla swoje zaangażowanie społeczne i środowiskowe, dążąc do zrównoważonej poprawy jakości życia w regionach uprawy. »
Partnerzy