Pozytywne doświadczenie zakupowe klienta buduje przewagę konkurencyjną, zabiegają więc o nie zarządzający sieciami handlowymi i właściciele sklepów. Stworzenie dobrze zorganizowanego sklepu, który zapewnia kupującym komfort, wymaga wiedzy, doświadczenia i jakościowych rozwiązań aranżacyjnych. Taki właśnie będzie Modelowy Sklep na Targach RetailShow, w znacznej części wyposażony rozwiązaniami firmy Wanzl.
Modelowy Sklep na najbliższych Targach RetailShow zostanie zaaranżowany jako delikatesy spożywcze. Zaprojektowany zgodnie z trendami w branży handlowej, będzie stanowił odzwierciedlenie potrzeb klientów. Spełnianie ich wymaga regularnych zmian w aranżacjach, dobrze więc, gdy inwestycje, ponoszone na wyposażenie, pozwalają elastycznie i ekonomicznie reagować.
– Tegoroczną ekspozycję oprzemy na dotychczasowych systemach meblowych, by pokazać, że w ramach tych samych rozwiązań, można dokonywać nowych aranżacji przestrzeni. Zaprezentujemy też oczywiście nowości, jak na przykład wózki sklepowe z zupełnie nowymi rączkami i siedzonkami EvoGrip czy nową wersję systemu BakeOff – zapowiada Magdalena Skowrońska, manager ds. marketingu i komunikacji wewnętrznej.
Jedna inwestycja - wiele możliwości
Tegoroczny Modelowy Sklep w istotnym zakresie będzie oparty na systemie oryginal Wire Tech firmy Wanzl, który, dzięki oszczędnej formie, przyciąga uwagę klienta na eksponowany towar. Zapewnia też szerokie możliwości aranżacyjne, pozwalając podchodzić do remodelingu ekonomicznie. Zmiany wystroju są konieczne, co pokazują wyniki badań naukowców z Monash University. Remodeling utrzymuje wzrost sprzedaży w sklepie przez cały kolejny rok.i Warto więc tak dobierać wyposażenie, by pozwalało ono na zmianę aranżacji w ramach początkowej inwestycji.
– W Modelowym Sklepie na RetailShow pokażemy, że można podejść ekonomicznie i ekologicznie do wyposażenia sklepu. Chcemy przekonać klientów, że nie zawsze trzeba inwestować w nowe. Możliwa jest zmiana układu, kolorystyki czy zastosowanie innowacyjnych materiałów, co pozwala uzyskać efekt przebudowy wnętrza sklepowego – przekonuje Michał Mitek, Design Project Manager z firmy Wanzl.
Zgodnie z trendami i elastycznie
Na targach eksperci opowiedzą o usługach, które obejmują kompleksową realizację sklepów, od konceptu, projektu po gotową przestrzeń sklepową lub, jeśli tylko jest taka potrzeba, przebudowę wybranych działów czy stref specjalnych. Kluczowa jest trwałość artykułów firmy Wanzl, która pozwala użytkować je codziennie przez długi czas. Rozwiązania będzie można przetestować w Modelowym Sklepie.
Jedno z nich, system BakeOff 3.0 to odpowiedź na potrzeby w zakresie ekspozycji wyrobów piekarniczych. Jak udowadniają eksperci brytyjskiej pracowni badawczej Technavio, Europa z 68% udziałem w strukturze przychodów, jest liderem globalnego rynku świeżych wyrobów piekarniczych.ii Stale zmieniają się jednak preferencje klientów, które wymagają od dostawców np. tradycyjnych sposobów wypiekania czy uwzględnienia zapotrzebowania na zdrową żywność, a co za tym idzie, inne wymagania ekspozycyjne. System BakeOff daje możliwości m.in. precyzyjnego posortowania produktów, nawet do 12 rodzajów pieczywa w jednym module, wygodne zatowarowanie czy zamontowanie zintegrowanej maszyny do krojenia.
Innym ważnym elementem ekspozycji sklepowej na RetailShow będzie system design Vitable na owoce i warzywa do placówek z ograniczonym miejscem w alejkach, dla którego inspirację projektantów stanowiły tradycyjne stragany. Wygląd i aranżację systemu można dowolnie zmieniać. Bez względu na to, które warzywa czy owoce są aktualnie sezonowe, system można elastycznie dostosować wyposażając go w dodatkowe półki czy miejsce na produkty impulsowe i pokrewne, tj. oliwy, sosy czy zioła.
Z rozwiązaniami firmy Wanzl będzie można zapoznać się w Modelowym Sklepie oraz na stoisku nr C25 na 10 Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow. Wydarzenie odbędzie się 20-21 listopada 2019 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.