Święto branży retail już za chwilę

15 listopad 2019

Już 20 listopada rozpocznie się wyjątkowa, jubileuszowa edycja Targów RetailShow. Po raz dziesiąty branża handlowa spotka się, by dowiedzieć się po jakie rozwiązania sięgać, aby podążać za potrzebami współczesnego klienta. RetailShow to także dwudniowe, bezpłatne, branżowe warsztaty w Teatrze Innowacji, pokazy i konkursy.

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie. W ich trakcie eksperci będą także dzielić się wiedzą w ramach Teatru Innowacji - warto zaplanować wizytę na targach tak, by móc zaczerpnąć z ich doświadczenia i pomysłów.

Przyszłość retail okiem specjalistów
Tematyka otwartych warsztatów w Teatrze Innowacji pozwoli znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące różnych obszarów zarządzania siecią handlową czy sklepem. W programie są prelekcje poświęcone przyszłości branży w zakresie rozwiązań aranżacyjnych, jak i technologii. Dr Marek Borowiński podzieli się wiedzą z najbardziej innowacyjnego rynku, czyli Stanów Zjednoczonych. Na podstawie obserwacji trendów na targach Global Shop w Chicago i analizy amerykańskich sklepów poprowadzi serię szkoleń z cyklu „Shop Doctor w USA”. – Handel bardzo dynamicznie rozwija się, zmienia się też komunikacja marek i sklepów, a na konsumentów coraz większy wpływ wywierają influencerzy - warto o tym wiedzieć i podążać z tymi zmianami - mówi ekspert.

W przyszłość wybiega także Jakub Kownacki z firmy ISS RFID, który podczas swoich prelekcji opowie o 3 top technologiach, które pozwolą unowocześnić sklep, a są to identyfikacja drogą radiową (RFID), beacony (Bluetooth) i digitalizacja przestrzeni sklepowych, np. inteligentne przymierzalnie i lustra czy cyfrowe witryny.

Rozwój technologii potwierdza też Kamil Podsiadły z Koncept-L S.A., w odniesieniu do ewolucji prezentowanej oferty firmy na RetailShow na przestrzeni 10 lat. – Dużych zmian można dopatrywać się w dodatkowym wyposażeniu placówek handlowych w komputery dotykowe, które coraz częściej pełnią rolę elektronicznego asystenta handlowego. Widać także wyraźny postęp w obszarze technologii RFID wychodzącej poza ramy obsługi antykradzieżowej - mówi ekspert.

Z kolei Tomasz Kalko, szkoleniowiec i mówca, spróbuje odpowiedzieć na pytanie czy cena musi być najważniejszym elementem transakcji. Powie co zrobić, by sprzedawcy mogli sprzedawać drogo, jednocześnie mieli zadowolonych klientów i budowali poczucie wartości wśród kupujących z nabywanego produktu, a nie tylko z warunków transakcji.

Szczegółowy program dwudniowych warsztatów znajduje się pod poniższym linkiem:
http://www.retailshow.pl/pl/innovation-theatre

Nowości w programie i sprawdzone elementy
Organizatorzy Targów RetailShow co roku dbają o to, by czymś nowym zaskoczyć odwiedzających i zyskiwać miano najciekawszego wydarzenia w branży. W tym roku mają się do tego przyczynić polskie eliminacje do europejskiego finału mistrzostw świata wytwórców lodów Gelato 2021 - Gelato Festival Challenge. Zwycięzca weźmie udział w Europejskim Finale we Włoszech w 2020 i powalczy o tytuł „WORLD’S BEST GELATO!” w 2021.

Konkurs ten wpisuje się w trend podążania za potrzebami klientów, którzy robiąc zakupy, chcą mieć pod ręką wiele dodatkowych usług, a także produkty z etykietą Bio czy Eco. Jak mówi Piotr Lamenta z firmy Primulator, współorganizator konkursu, dla branży retail to sygnał o nowych produktach, po które sięga coraz większa grupa odbiorców. – To również nowy pomysł na biznes, ponieważ przy stosunkowo niedużej inwestycji można uruchomić produkcję własnych lodów rzemieślniczych. Jak to zrobić, zaprezentujemy w drugim dniu targów – dodaje. Wtedy odwiedzający targi wezmą udział w prezentacjach technologa cukierniczego, Marcina Zycha, który pokaże jak przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu Carpigiani, zachwycić klientów.

Targi RetailShow, najważniejsze wydarzenie branży handlowej to także Retail Congress, czyli całodniowa konferencja, w tym roku pod hasłem „Handel przyszłości”, w której uczestniczą managerowie wiodących sieci handlowych, specjaliści od marketingu, rozwoju, IT, merchanidisingu i zakupów czy właściciele sklepów. Targi to również, doceniane w branży, konkursy - Innowacje Handlu 2019 i Best Shop Concept 2019. Nagrodzone produkty i wyłonione koncepty sklepowe swą jakością i innowacyjnością ponownie wyznaczą standardy jakości na kolejny rok. 

Informacje praktyczne
10 Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się w dniach 20-21 listopada 2019 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska.

Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Przeczytaj również:

Sukces jubileuszowej 10 edycji Targów RetailShow

3 grudzień 2019
Zakończyło się największe wydarzenie targowe branży handlowej. Przez dwa dni targi RetailShow były miejscem, gdzie ponad 200 wystawców prezentowało najnowsze rozwiązania dla sieci handlowych i sklepów. Odwiedzający wzięli udział w szeregu prelekcji i warsztatów, które inspirowały do działania, poszerzały wiedzę i dostarczały odpowiedzi na nurtujące branżę pytania. »

Protection of organic crops

3 grudzień 2019
Arrigoni, the group specializing in the production protective screens for agriculture, is confirmed as an excellent ally for organic farming. The excellent results obtained following a test in the field for the control of flea beetles bear this out. Both SCIROCCO MD WHITE (windbreak and medium shading net, in flat weave HDPE monofilament) and BIOMAGLIA (light polyamide net, anti-insects and anti-frost) were tested, positioned on the crop immediately after sowing and kept until the harvest. »

ESSA Renews its Commitment to Engage with Authorities and Continue to Providing Quality Products

2 grudzień 2019
Sprouted seeds constitute a wide variety of ready-to-eat food categories which are appreciated by consumers all over Europe. Following the EHEC crisis in 2011, the European Institutions and national competent authorities have been concerned about the microbiological risk of freshly consumed sprouts. Therefore, a number of sprout growers united and created ESSA in 2012 to establish a network »
Partnerzy