W szybkim tempie rośnie liczba uczestników Macfrut.

7 czerwiec 2014

Po pozytywnych wynikach uzyskanych w 2013 roku (24 800 zwiedzających, wystawcy z ponad 35 krajów), na międzynarodowych targach sektora warzywno-owocowego, zaplanowanych na 24-26 września w Cesenie (Włochy), potwierdzona zostaje obecność gości z ubiegłych lat oraz pojawia się kilku znakomitych nowych wystawców. Utwierdza to podwójną rolę pełnioną przez targi: reprezentowanie całego sektora oraz konfrontację na poziomie międzynarodowym.
Na targach w roli wystawców zaprezentuje się wiele krajów i operatorów: powrócą ze swoimi stoiskami Brazylia, Chiny, Republika Dominikańska, Tunezja, Francja, Egipt, Turcja, podczas gdy inne kraje będą gościły na targach po raz pierwszy, w tym m.in. Meksyk.
Oprócz tego, dzięki intensywnej aktywności biura ds. zagranicznych Macfrut, na targach pojawią się liczni zwiedzający, będący profesjonalistami sektora, przybywający z całego świata, a przede wszystkim z basenu Morza Śródziemnego: począwszy od Algierii po Tunezję, Maroko, a na Egipcie skończywszy.
Istotne miejsce na pierwszym planie zajmą również operatorzy z Europy Wschodniej, a w szczególności z Bałkanów, a także z Rosji, którą na targach w Cesenie reprezentować będzie wyselekcjonowana grupa wykwalifikowanych operatorów.
Macfrut utorowały również uprzywilejowany kanał komunikacyjny z Australią i Afryką Południową, których oficjalne delegacje w Cesenie będą, według oczekiwań, protagonistami spotkań dwustronnych. „Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tym, jak do tej pory przebiegają zapisy”, podkreśla prezes CesenaFiera, Domenico Scarpellini, „to namacalna oznaka, że choć jest to trudny okres dla gospodarki w wielu rejonach świata, to nasz sektor jest prężny, a nasze targi są dla niego ważnym punktem odniesienia”.
Międzynarodowy charakter i wiele tematów jak zawsze zostaną zapewnione przez liczne konferencje. Na targach Macfrut 2014 poruszone zostaną z wyprzedzeniem tematy, wokół których obracać się będzie Expo 2015, a dodatkowo zorganizowane zostanie seminarium ad hoc poświęcone konieczności „dobrej produkcji, aby żywić lepiej”, co będzie swego rodzaju przygotowaniem do wielkiego mediolańskiego wydarzenia, jakie odbędzie się za niespełna rok.
Dalsze informacje: www.macfrut.com

Przeczytaj również:

GARDENIA 2024: zielony biznes

11 październik 2024
Być w dobrym miejscu o dobrym czasie – to często sekret sukcesu. Dlatego Targi Gardenia oferują swoim gościom nie tylko nowości i innowacje na pieczołowicie przygotowanych stoiskach wystawców. Daje to, czego próżno szukać w jakichkolwiek innych okolicznościach: spotkanie całej branży pod wspólnym dachem, kiedy to przez 3 dni wszyscy nastawieni są na udzielanie informacji i przyjmowanie ich. Aby zaoferować jak najwięcej „punktów styku”, tegoroczna Gardenia zaproponuje wystawcom i zwiedzającym kilka różnorodnych przestrzeni. »

PRIMEVER GROUP: ekspert w dziedzinie transportu i logistyki

7 październik 2024
Przez ponad 60 lat rozwoju Primever Group wypracowała specjalistyczną wiedzę specjalistyczną i unikalną sieć w zakresie organizacji usług transportowych i logistycznych dla branży owocowo-warzywnej (kontrolowana temperatura) i towarów przemysłowych (temperatura otoczenia) we Francji, Europie i za granicą. Dbając o rynek i jego uczestników, Primever Group jest w samym sercu łańcucha wartości pomiędzy producentami (spółdzielniami, przewoźnikami) a dystrybutorami (supermarketami, hurtownikami, specjalistami). »

Firmy PROEXPORT wzmocnią swoje zaangażowanie w produkcję owoców i warzyw z wykorzystaniem najlepszych praktyk rolniczych

6 październik 2024
Łącznie 37 firm członkowskich wystawia się na targach - większość z nich w hali 7 - pokazując swoje zdecydowane zaangażowanie w ciągłe doskonalenie, inwestycje w badania, rozwój i innowacje oraz najwyższą jakość usług dla supermarketów i przetwórców. Członkowie PROEXPORT odpowiadają za większość hiszpańskiej produkcji sałaty i warzyw liściastych, brokułów, kalafiora, selera, karczochów i melonów, oraz pomidorów, papryki, arbuza, winogron stołowych i cytryn. »
Partnerzy