Jubileuszowa X-Edycja Fresh Market 2017

3 lipiec 2017

Konfernecja Fresh Market 2017 to spotkanie dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów z kupcami reprezentującymi sieci handlowe.

Jubileuszowa X-Edycja, odbędzie się 21 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. W 2016 roku gościliśmy ponad 330 uczestników z 11 krajów.

Fresh Market to bezpośrednie spotkania biznesowe z kupcami z sieci handlowych.
Zaproszenie do tegorocznej edycji przyjęli kupcy z 23 sieci: ATB Ukraina, AVITA, BIEDRONKA, BIELMARKET Białoruś, BRNENKA Czechy, CARREFOUR, CHATA POLSKA, CHORTEN, DINO MARKET, FRAC, FRESH MRKET, INTERMARCHE, MAKRO, MILA, MINUTA 8, PIOTR I PAWEŁ, PRIM, STOKROTKA, TESCO, TOP-MARKET, VIKTORIA Kaliningrad, ZIELONY MARKET i ŻABKA.

Fresh Market 2017 to jedyna i niepowtarzalna okazja aby omówić warunki rozpoczęcia dostaw z przedstawicielami marketów odpowiedzialnymi za zakup świeżych owoców, warzyw i kwiatów w ciągu jednego dnia.
Konferencji towarzyszyć będą wystawa stoisk, ekspercki panel dyskusyjny oraz rozstrzygnięcie konkursu na najbardziej innowacyjny produkt wraz z wręczeniem statuetki Fresh Market Award – Produkt Roku 2017.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.freshmarket.com.pl

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy