Fresh Market 2017 Business Meetings & Retail Center

2 październik 2017

Jubileuszowa już X-Edycja Konferencji Fresh Market 2017 odbyła się 21 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Sponsorem wydarzenia była włoska firma Carton Pack.

Fresh Market to międzynarodowe spotkanie dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów z kupcami reprezentującymi sieci handlowe. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie wydarzeniem, w tym roku, w wydarzeniu uczestniczyli producenci i dystrybutorzy owoców, warzyw i kwiatów z 17 krajów. Najliczniejsza reprezentacja przybyła z Holandii, Włoch, Hiszpanii i Belgii.
Podczas Konferencji odbyły się panele dyskusyjne poświęcone najważniejszym zagadnieniom sektora produkcji świeżych owoców i warzyw – wiedzą dzielili się eksperci z branży.

Fresh Market to bezpośrednie spotkania biznesowe z kupcami z sieci handlowych.  W tegorocznej edycji uczestnicy przeprowadzili łącznie ponad 1300 spotkań z przedstawicielami: AUCHAN, ATB Ukraina, AVITA, BIEDRONKA, BIELMARKET (Białoruś), BRNENKA (Czechy), CARREFOUR, DINO MARKET, FRESHMAKRET, INTERMARCHE, KAUFLAND, MAGNIT (Rosja), MAKRO Cash & Carry, MAXIMA (Litwa), MINUTA 8, PIOTR I PAWEŁ, STOKROTKA, TOPAZ, TOP-MARKET, VIKTORIA (Kaliningrad) i ŻABKA.
Uczestnicy Fresh Market 2017 wykorzystali jedyną i niepowtarzalną okazję w roku aby omówić warunki rozpoczęcia dostaw z przedstawicielami marketów odpowiedzialnymi za zakup świeżych owoców, warzyw i kwiatów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, zorganizowana została wystawa stoisk prezentujących ofertę handlową Sponsorów i Firm uczestniczących w wydarzeniu umożliwiając im promocję najnowszych produktów i usług dla branży wśród ponad 350 uczestników Konferencji.

Podczas Konferencji po raz kolejny został wyłoniony zwycięzca konkursu na najbardziej innowacyjny produkt branży: Fresh Market Award – Produkt Roku 2017. Zwycięskim produktem okazały się świeże jagody Goji – nowość na polskim rynku - jagody charakteryzujące się niesamowicie wysoką zawartością witaminy C i działaniem antyrakowym. Jagody Goji dostarczane są bezpośrednio z mołdawskich plantacji przez firmę DILAR.

Zapraszamy do udziału w 2018 roku.

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy