Cibus rescheduled for early September

13 marzec 2020

Cibus has been rescheduled for early September, from Tuesday 1st to Friday 4th September 2020.
The unpredictable development of the COVID-19 outbreak and specifically the intensification of flight restrictions from and to Italy have made the postponement necessary. Therefore, after talks with the delegates of exhibitors and the Italian agri-food supply chains, as well as with the international buyers, Fiere di Parma and Federalimentare have mutually agreed today to reschedule Cibus 2020 (initially planned in May) for 1-4 September 2020.

The postponement to September is a responsible and strategic choice: Cibus will become the key appointment of next fall for the international market and for Made in Italy food.

In the meantime, the Cibus catalog has been uploaded onto www.mybusiness.cibus.it
a sophisticated matching tool for national and international visitors, and more in general professional players who nowadays spend much more time online. The online tool already contains all the information from the Cibus catalog, and, shortly, will also display all the products that the Made in Italy food companies publish on their websites, indexed and grouped. This will allow registered users to carry out thorough searches and then send supply or contact requests directly. All contents, even those that companies have not translated, will be transcribed thanks to a multi-language tool.


Cibus Press Office

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy