SARSCoV2 – VOG tackles the situation

20 marzec 2020

In spite of the many difficulties, the Consortium's production and sales activities are continuing, with the health of staff and consumers as top priority.

The VOG Consortium immediately rose to the challenge of the public health emergency in Italy with intelligence and integrity, without underestimating the relative threats.

As well as adopting all the measures recommended by the Government, it has taken additional actions to combat infection, to protect the health of employees, producers and the community at large.

While on the one hand logistics become more problematical and working processes more complex in order to keep staff safe, on the other demand from the market is high: months of march, april and may are indeed very important months for the apple sales season. The Consortium is responding to the increased demand through rational planning of deliveries.

As the European Food Safety Authority has reported, research does not indicate food as a source of infection.

Przeczytaj również:

Fairtrade uruchamia Virtual Agrofood & Plastprintpack Africa 2020

17 wrzesień 2020
Czterodniowe wydarzenie cyfrowe ma stanowić platformę do cennych kontaktów biznesowych między wiodącymi światowymi producentami i największymi kupcami z afrykańskiej branży rolno-spożywczej i plastprintpack. Oferuje platformę matchmakingową wspieraną przez AI. Każdy wystawca ma swój profil i logo oraz zdjęcie przedstawiciela stoiska jako część wirtualnego stoiska, z którego może pokazywać filmy, prezentować produkty, rozmawiać z gośćmi »

VII edycja WorldFood Poland, 20-22 kwietnia 2021

16 wrzesień 2020
Rok 2020 okazał się trudny dla wielu branż gospodarczych, jednak jak pokazuje historia każdy kryzys to nowe rozdanie kart. Warto już teraz zaplanować ścieżkę odbudowy marki i skorzystać z możliwości nawiązania biznesowych relacji podczas największych targów biznesowych branży spożywczej. Największym atutem targów WoldFood Poland jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców. »

Macfrut Digital, challenge won

14 wrzesień 2020
More than 32,000 participants, 18,164 individual visitors, 208,000 pages viewed, 49% of visitors from abroad. Piraccini: ‘An outstanding result. We will decide the future of the project together with sector professionals.’ The platform will be open throughout September. Macfrut Digital is a highly innovative project, visionary in some respects: all participants had the opportunity to fully appreciate its huge potential with regard to both business and communication aspects.’ »
Partnerzy