OwnTheChange

27 kwiecień 2020

Edycja SIAL Paris 2020 wprowadzi nową dynamikę rozpoczynając debaty wokół najważniejszych kwestii OwnTheChange. 
W dobie globalnych przemian, transformacji i społecznej odpowiedzialności biznesu Targi SIAL Paris pragną łączyć przedstawicieli branży spożywczej wokół najważniejszych wyzwań, które przed nią stoją. Człowiek zawsze będzie musiał jeść, jednak zmiany będą ogromne. Do 2030 liczba ludności świata wzrośnie z 7,6 do 8,6 miliarda.

Znaczny wzrost populacji stawia przed profesjonalistami z sektora rolno-spożywczego ogromne wyzwania. Zapewnienie wystarczającej ilości jedzenia będzie wymagało innowacji, które będą musiały spełniać nowe paradygmaty: produkować więcej jednocześnie śmiecąc mniej, znaleźć alternatywne źródła dostaw, zapewnić większą przejrzystość.

Niezbędne jest inicjowanie i wzmacnianie nowych strategii, respektujących ochronę środowiska i człowieka. Dlatego Targi SIAL Paris zachęcają przedstawicieli sektora spożywczego do wzięcia odpowiedzialności za zmiany i do wspólnego tworzenia rozwiązań przyszłości.

Podejście do jedzenia zmienia się i zmusza nas do podejmowania nowych wyborów. Istnieje silna potrzeba zdefiniowania na nowo podejścia do rolnictwa, przetwórstwa i dystrybucji produktów, aby dostarczyć konsumentom znaczących doznań. W ekipie targów SIAL myślimy, że wyniki biznesowe mają sens jedynie wówczas, gdy mają korzystny wpływ na nasze zdrowie, środowisko naturalne i społeczeństwo. Nasza rola polega na rozumieniu, analizie i rozwijaniu trendów w sektorze spożywczym oraz dostarczaniu naszym wystawcom i odwiedzającym narzędzi do tworzenia przyszłych rozwiązań.

Targi SIAL angażują się w różne działania. Wspólnie z Make.org są jednym z członków założycieli wielkiej inicjatywy: „Jak sprawić by każdy mógł jeść lepiej?”. Celem tej akcji jest zaprezentowanie na arenie międzynarodowej najlepszych propozycji, tworzenie nowych możliwości rozwoju poprzez konsultacje z przedstawicielami branży spożywczej oraz wspólne wdrażanie tych pomysłów.

JAK PROFESJONALIŚCI MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONSULTACJACH?

Należy wejść na platformę Make.org do 29 maja 2020 roku.
future-food.make.org

Wyniki konsultacji zostaną opublikowane pod koniec czerwca br. Najlepsze propozycje przybiorą formę konkretnych działań i zostaną zaprezentowane na targach SIAL Paris (18-22 października 2020 r.).

Przeczytaj również:

Fairtrade uruchamia Virtual Agrofood & Plastprintpack Africa 2020

17 wrzesień 2020
Czterodniowe wydarzenie cyfrowe ma stanowić platformę do cennych kontaktów biznesowych między wiodącymi światowymi producentami i największymi kupcami z afrykańskiej branży rolno-spożywczej i plastprintpack. Oferuje platformę matchmakingową wspieraną przez AI. Każdy wystawca ma swój profil i logo oraz zdjęcie przedstawiciela stoiska jako część wirtualnego stoiska, z którego może pokazywać filmy, prezentować produkty, rozmawiać z gośćmi »

VII edycja WorldFood Poland, 20-22 kwietnia 2021

16 wrzesień 2020
Rok 2020 okazał się trudny dla wielu branż gospodarczych, jednak jak pokazuje historia każdy kryzys to nowe rozdanie kart. Warto już teraz zaplanować ścieżkę odbudowy marki i skorzystać z możliwości nawiązania biznesowych relacji podczas największych targów biznesowych branży spożywczej. Największym atutem targów WoldFood Poland jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców. »

Macfrut Digital, challenge won

14 wrzesień 2020
More than 32,000 participants, 18,164 individual visitors, 208,000 pages viewed, 49% of visitors from abroad. Piraccini: ‘An outstanding result. We will decide the future of the project together with sector professionals.’ The platform will be open throughout September. Macfrut Digital is a highly innovative project, visionary in some respects: all participants had the opportunity to fully appreciate its huge potential with regard to both business and communication aspects.’ »
Partnerzy