The 3rd FHC China Fresh Produce conference at FHC CHINA expo 2019

23 wrzesień 2019

“China value-chain opportunities and recommended omni-channel strategies”

FREE registration: SHANGHAI November 12th, 2-5PM Hall N2, stand N2A40

“26% CHINA FRUIT IMPORTS GROWTH in 2018” China imports of fresh fruit registered again a record growth of 26% increase and almost achieved the volume of 4,9 million tons. The long term growth is fuelled by China consumers preference for imported produce, the strong growth of every distribution channels and the government policy to open for imports (protocols opened). US-China disputes is also generating new opportunities for all the other fresh produce export countries around the globe to increase their market share in China.

QUESTIONS AND DEBATE: THE MOST EFFECTIVE SUPPLY CHAIN AND HOW TO REACH THE CONSUMER
the following subjects:
The major distribution channels in China for fresh produce, comparing their competitive advantages and how to approach them from retail/online/wholesale perspectives;
Consumer trends and a better product mix for suppliers in terms of growing categories and successful new varieties for both domestic and imported produce;
Marketing strategies for both offline and online channels, with recommendations and examples of product brands with B-to-B and B-to-C campaigns.

THE CONFERENCE WILL TAKE PLACE BETWEEN 2 AND 5PM ON TUESDAY 12th OF NOVEMBER IN HALL N2 stand N2A40

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy