Fresh Produce Forum China

20 kwiecień 2017
Handel elektroniczny rewolucjonizuje sprzedaż świeżych owoców i warzyw w Chinach. Jak? Wyjaśnią to czołowi uczestnicy rynku podczas drugiej edycji Fresh Produce Forum China.

Najważniejsza w Chinach międzynarodowa konferencja dla branży świeżych produktów – Fresh Produce Forum China, organizowana przez targi Asia Fruit Logistica i czasopismo Asiafruit Magazine – odbędzie się w dniach 23-25.05 w hotelu JW Marriot w Hangzhou (to położone niedaleko Szanghaju wielkie miasto o ponad 9 milionach mieszkańców stanowi ważny ośrodek technologiczny).
Konferencja zaczyna się przyjęciem powitalnym wieczorem 23 maja. Następnego dnia na sesji "E-commerce 2.0” przedstawione zostaną kwestie handlu elektronicznego, który już teraz odgrywa ważną rolę na chińskim rynku świeżych towarów, a przewiduje się, że jego znaczenie będzie dalej rosnąć. Sesja inauguracyjna będzie dotyczyć nie tylko rozwoju handlu elektronicznego w Chinach, lecz także nowych standardów pojawiających się w związku z nim w całym łańcuchu dostaw.

Decydenci z wielkich firm (Tmall Fresh, Floruit, Frutacloud) opowiedzą, jak tworzono internetowe platformy B2B i jakie zmiany i korzyści niesie ze sobą ten system, jak ich firmy ulepszają swoje usługi w elektronicznym handlu detalicznym, a także jak sprzedaż warzyw i owoców napędza inne sektory handlu; przedstawią też najnowsze trendy i innowacje w integrowaniu handlu detalicznego online i offline; Frutacloud zaprezentuje wprowadzony przez siebie nowy model sourcingu.
Konferencja obejmuje też bardzo konkretne problemy i zagadnienia. Tematem jednej z sesji będzie „Budowanie rynku dla zachodnich gruszek”: choć w Chinach powszechnie uprawia się i spożywa gruszki, są to odmiany zupełnie inne od europejskich. Fabien Dumont z holenderskiej grupy Fruitmasters opowie o kampanii, jaką przeprowadziła jego firma, by przekonać Chińczyków do „Konferencji” i innych zachodnich odmian.
Ważnym tematem będzie również wprowadzanie nowoczesnych technologii do chińskiego rolnictwa.

Szansa na kontakty

Konferencji  FPFC towarzyszy wystawa targowa, na której lokalne i międzynarodowe firmy promować będą swoje produkty i usługi obejmujące cały łańcuch dostaw.
Fresh Produce Forum China to także doskonała okazja do nawiązywania kontaktów na chińskim rynku owocowo-warzywnym: spodziewanych jest ponad 200 czołowych decydentów. Delegaci będą mieli wiele czasu na spotkania i omawianie spraw biznesowych. Program konferencji obejmuje dwie godzinne przerwy na rozmowy, a także roboczy lunch i dwa przyjęcia koktajlowe.
Ostatnim akcentem Fresh Produce Forum China, 25 maja, są wizyty w najważniejszych miejscach dla rynku hurtowego i detalicznego w regionie Hangzhou: na giełdach, w centrach dystrybucji i handlu.
 
Aby uzyskać więcej informacji na temat pakietów dla sponsorów oraz możliwości wystawienia się na Fresh Produce Forum China, proszę zajrzeć na www.fpf-china.com lub skontaktować się z Sinenart Baramirattanachai: sinenart@gp-events.com

Rejestracja uczestników: www.fpf-china.com/REGISTRATION/Delegatefees
Do 28.04 rabat: 270 USD/1700 CNY
Po 28.04: 300 USD/2000 CNY
W cenie biletu: udział we wszystkich sesjach konferencyjnych, przyjęciu powitalnym i koktajlowym, lunch roboczy, wstęp na wystawę, udział w wycieczce terenowej, wszystkie materiały konferencyjne.

Więcej szczegółów oraz aktualne informacje na temat program imprezy na oficjalnej stronie internetowej:
wersja angielska: www.fpf-china.com
wersja chińska: www.fpf-china.com.cn

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy