Macfrut – nowe możliwości dla zagranicznych kupców

26 luty 2018

„Macfrut Hosted Buyers Program” to inicjatywa stworzona przez zespół Cesena Fiera, mająca na celu zapewnienie efektywnego i aktywnego uczestnictwa zagranicznych nabywców w Macfrut. Targi, które odbędą się w dniach 9-11 maja w Rimini, oferują zwiedzającym niepowtarzalną okazję biznesową, ponieważ skupiają w jednym miejscu przedstawicieli całego sektora owocowo-warzywnego, z branż technologii produkcyjnej, upraw, sprzedaży i dystrybucji aż po urządzenia do przetwórstwa, opakowania i usługi logistyczne.

Ten specjalny program jest skierowany do kupców o następującym profilu: category manager, buyer, import manager, top manager, nabywcy detaliczni i hurtowi, przedstawiciele sieci wielkopowierzchniowych oraz sektora materiału siewnego, roślin i szkółek drzew, urządzeń i technologii do produkcji, obróbki i selekcji, produkcji rolnej, przetwórstwa oraz obróbki warzyw i owoców, opakowań, świeżych owoców i warzyw, owoców suszonych a także logistyki i usług dla branży owocowo-warzywnej.

Przystąpienie do programu „Macfrut Hosted Buyers” obejmuje kilka etapów: od stycznia do 31 marca osoby zainteresowane wizytą na targach będą się mogły zarejestrować na Macfrut jako goście „HOSTED buyer”. Organizatorzy, po przeanalizowaniu profili, będą się bezpośrednio kontaktować ze wszystkimi osobami, aby potwierdzić ich ewentualne uczestnictwo w targach i wspólnie zaplanować szczegóły logistyczne ich przyjazdu i pobytu. Od 3 do 29 kwietnia zostanie aktywowana „platforma B2B”, skierowana do poszczególnych nabywców. Będzie to system online, w którym każdy uczestnik będzie mógł zarezerwować spotkania z interesującymi go wystawcami, w celu stworzenia osobistego harmonogramu rozmów biznesowych. Następnie, organizatorzy prześlą ostateczny plan spotkań na początku maja, po czym każdy z uczestników będzie mógł wydrukować swój bilet, program i harmonogram. 

„Nawiązaliśmy już kontakty handlowe z włoskimi odbiorcami i jesteśmy bardzo zainteresowani cytrusami pochodzącymi z południa Włoch – komentuje  Alessia Pilade, Business Manager w firmie BanaBay, z siedzibą w Wielkiej Brytanii, importującej banany z Ekwadoru, która przystąpiła do programu. – „Zależy nam również na spotkaniu z wszystkimi producentami z Ameryki Południowej, aby omówić szczegóły współpracy przede wszystkim w zakresie bananów, mango i avocado”.

Oprócz korzyści płynących z indywidualnego zaplanowania wizyty na targach Macfrut oraz możliwości korzystania z udogodnień przewidzianych dla gości, kupcy przystępujący do programu będą mieć zapewniony dostęp do zarezerwowanej strefy VIP Business Lounge, przygotowanej w pawilonach targowych Rimini Fiera (D5 - 018), gdzie będą mogli bezpłatnie skorzystać z Wi-Fi, wsparcia tłumaczy i usług dodatkowych.

Dodatkowe informacje:
www.macfrut.com/en/c/99/macfrut_hosted_buyers_program

Przeczytaj również:

WorldFood Poland zakończony sukcesem

29 kwiecień 2024
Targi WorldFood Poland, najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyły w ubiegłym tygodniu swoją 10. jubileuszową edycję w halach EXPO XXI w Warszawie, pozostawiając po sobie niezapomniane wrażenia. Przez trzy dni, od 16 do 18 kwietnia, wydarzenie zgromadziło ponad 300 wystawców z 30 krajów i przyciągnęło 5500 specjalistów z całego sektora spożywczego, stając się tętniącym życiem centrum spotkań branży spożywczej. »

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »
Partnerzy