Wielki sukces Cydru Lubelskiego

20 czerwiec 2018
- To dla nas zaszczyt! Sukces Cydru Lubelskiego tkwi w naturalnym procesie produkcji, zachowaniu charakterystycznych cech polskich jabłek, klimatu i receptury oraz bardzo silnym związku marki z regionem - podkreśla Robert Walewski, Brand Manager marki Cydr Lubelski. - Dzięki godłu „Teraz Polska” będziemy mogli jeszcze silniej wspierać rozwój Lubelszczyzny i promować to, co lokalne, naturalne i po prostu najlepsze. Wierzymy, że polski cydr może stać się naszą narodową specjalnością i towarem eksportowym. Żaden inny kraj nie ma takiego zaplecza do produkcji cydru, jak Polska. Naturalny polski cydr jest dla gospodarki istotnym elementem programu rozwoju regionów. Cieszymy się, że dostrzegła to też kapituła konkursu „Teraz Polska”.
Cydr Lubelski został wprowadzony na rynek w 2013 r. i od tamtej pory podbija serca miłośników cydru. Jest wytwarzany na Lubelszczyźnie w 100% ze świeżo tłoczonego soku z polskich jabłek w procesie naturalnej fermentacji, dzięki czemu ma niepowtarzalny smak i aromat. Dzięki swoim wariantom takim jak Cydr Lubelski Niefiltrowany czy Cydr Lubelski Niefiltrowany Antonówka oddaje unikalny charakter polskich jabłek. Ich aromatyczność, kwasowość oraz słodycz sprawiają, że naturalny polski cydr jest świeży i orzeźwiający, a jednocześnie ma intensywny jabłkowy smak. Prestiżowe wyróżnienie dla AMBRA udowadnia, że nawet w dużej skali wciąż można proponować konsumentom cydr naturalny i najwyższej jakości, który nie ustępuje cydrom sadowniczym.
- Najcenniejszy rynek spożywczy w Europie to rynek produktów regionalnych: drogich, cenionych, przynoszących zyski. Polski w tym rynku nie ma. Naturalna nieprzemysłowa produkcja to klucz i karta wstępu do tego rynku. Strategia Cydru Lubelskiego jest całkowicie skupiona na tym celu - komentuje Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego.
Marka Cydr Lubelski została też po raz kolejny doceniona za granicą. W tegorocznej edycji największego światowego konkursu cydrów Royal Bath & West International Cider Championships w Anglii Cydr Lubelski Lodowy zdobył srebrny medal, a Perry Lubelski - brązowy. W konkursie Royal Bath & West Show 2018 brązowy medal otrzymał również Cydr Lubelski Niefiltrowany Antonówka.
Brytyjskie medale i godło „Teraz Polska” - najbardziej rozpoznawalny symbol promujący polskie produkty - pokazują, że naturalny polski cydr może być najlepszy na świecie i ma ogromny eksportowy potencjał.

Mat. prasowe: Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy