VII edycja WorldFood Poland, 20-22 kwietnia 2021

16 wrzesień 2020

Rok 2020 okazał się trudny dla wielu branż gospodarczych, jednak jak pokazuje historia każdy kryzys to nowe rozdanie kart. Warto już teraz zaplanować ścieżkę odbudowy marki i skorzystać z możliwości nawiązania biznesowych relacji podczas największych targów biznesowych branży spożywczej.

Największym atutem targów WoldFood Poland jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców. Ekspozycje targowe, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców tworzą wielką gamę ofert, otwierającą dostęp nie tylko do produktu, ale i do świadomości korzyści z jego zakupu i sprzedaży. To także okazja do poznania nowinek branżowych – w nowo powstałej strefie Innowacji, po raz pierwszy pojawią się produkty oraz rozwiązania, które zrewolucjonizują przemysł. Będzie także możliwość porozmawiać z twórcami aplikacji Zdrowe Zakupy, która została zwycięzcą w Plebiscycie Food Innovation Challenge 2020.  Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji w branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta. 

Przeczytaj również:

Peru jest honorowym gościem „Asia Fruit Logistica ON 2020”

18 listopad 2020
Azja jest trzecim co do wielkości rynkiem dla peruwiańskiego przemysłu rolno-spożywczego. Winogrona, żurawina, awokado i mandarynki to najlepsze świeże peruwiańskie produkty importowane do Azji. Peru po raz kolejny będzie oficjalnym krajem partnerskim wirtualnej edycji targów świeżej żywności „Asia Fruit Logistica ON”. Według PROMPERÚ, peruwiańskiej Komisji ds. Promocji Eksportu i Turystyki (PROMPERÚ) uważane za najważniejsze tego typu targi w Azji, odbywające się w dniach 18–20 listopada. »

16 listopada otwarto drugą wystawę internetową 21Food

18 listopad 2020
Okres wystawienniczy trwa od 16 listopada do 20 listopada. Krajowe i zagraniczne firmy produkujące wysokiej jakości żywność i składniki żywności prezentują stoiska internetowe i nowe produkty. Wystawa obejmuje 2 hale tematyczne, 3 hale regionalne, prawie 400 światowych wystawców i ponad 1000 kategorii produktów. Ponad 50 zagranicznych mediów nadal relacjonuje całą wystawę. Wśród wystawców m.in.: COFCO, Greensnow, Xianyangyang, Tianjiao, Jiahua, Xiangchi, Lihua, Aipu, Futaste, Bright moon, Meihua, Fufeng, »

Interpoma Startup Award nominowała finalistów

12 listopad 2020
Przestrzeń dla jakościowych innowacji w Interpoma Connects - Digital Days for the Apple Economy, spotkanie cyfrowe poświęcone jabłku, zorganizowane przez Bolzano / Bozen Exhibition Centre w dniach 19 i 20 listopada. Wśród inicjatyw, które odbędą się w ciągu dwóch dni, jest Interpoma Startup Award, dedykowana najbardziej innowacyjnym startupom z branży rolno-jabłkowej, której zwieńczeniem będzie internetowa ceremonia wręczenia nagród, w której weźmie udział 13 firm wybranych jako finaliści. »
Partnerzy