
VII edycja WorldFood Poland, 20-22 kwietnia 2021
16 wrzesień 2020
Rok 2020 okazał się trudny dla wielu branż gospodarczych, jednak jak pokazuje historia każdy kryzys to nowe rozdanie kart. Warto już teraz zaplanować ścieżkę odbudowy marki i skorzystać z możliwości nawiązania biznesowych relacji podczas największych targów biznesowych branży spożywczej.
Największym atutem targów WoldFood Poland jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców. Ekspozycje targowe, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców tworzą wielką gamę ofert, otwierającą dostęp nie tylko do produktu, ale i do świadomości korzyści z jego zakupu i sprzedaży. To także okazja do poznania nowinek branżowych – w nowo powstałej strefie Innowacji, po raz pierwszy pojawią się produkty oraz rozwiązania, które zrewolucjonizują przemysł. Będzie także możliwość porozmawiać z twórcami aplikacji Zdrowe Zakupy, która została zwycięzcą w Plebiscycie Food Innovation Challenge 2020. Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji w branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta.
Przeczytaj również:

Ciągłe monitorowanie wciornastków i mączlików
26 luty 2021
Mączliki i wciornastki to szeroko rozpowszechnione główne szkodniki rolnicze różnych roślin warzywnych, ozdobnych i upraw polowych. Najważniejsze gatunki to mączlik ze słodkich ziemniaków Bemisia tabaci, wciornastek Thribs tabaci i wciornastek zachodni Frankliniella occidentalis. Te szkodniki, zdolne do powodowania rozległych szkód, mogą żerować bezpośrednio na roślinach, obniżając jakość produkcji, wydzielać spadzię, w której rozwijają się pleśnie i przenosić wirusy. »

WAPA przedstawia roczną prognozę produkcji na półkuli południowej
25 luty 2021
WAPA opublikowała prognozę produkcji jabłek i gruszek na półkuli południowej na nadchodzący sezon. Zgodnie z prognozą, która konsoliduje dane z Argentyny, Australii, Brazylii, Chile, Nowej Zelandii i RPA, szacuje się, że produkcja jabłek wzrośnie o 6% w 2021 r. w porównaniu z rokiem poprzednim, a produkcja gruszek ma się ustabilizować. »

100 milionów jabłek z nowym wizerunkiem Marlene®
24 luty 2021
W Międzynarodowym Roku Owoców i Warzyw ponad 100 milionów jabłek wniesie kolor do sklepów spożywczych na całym świecie dzięki nowemu wyglądowi Marlene®. Po zakończeniu konkursu cyfrowego zorganizowanego przez VOG Consortium z okazji 25. urodzin jabłka z Południowego Tyrolu nadszedł czas, aby zwycięskie dzieło artystki Francesca Cito zadebiutowało na rynku. »