VII edycja WorldFood Poland, 20-22 kwietnia 2021

16 wrzesień 2020

Rok 2020 okazał się trudny dla wielu branż gospodarczych, jednak jak pokazuje historia każdy kryzys to nowe rozdanie kart. Warto już teraz zaplanować ścieżkę odbudowy marki i skorzystać z możliwości nawiązania biznesowych relacji podczas największych targów biznesowych branży spożywczej.

Największym atutem targów WoldFood Poland jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców. Ekspozycje targowe, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców tworzą wielką gamę ofert, otwierającą dostęp nie tylko do produktu, ale i do świadomości korzyści z jego zakupu i sprzedaży. To także okazja do poznania nowinek branżowych – w nowo powstałej strefie Innowacji, po raz pierwszy pojawią się produkty oraz rozwiązania, które zrewolucjonizują przemysł. Będzie także możliwość porozmawiać z twórcami aplikacji Zdrowe Zakupy, która została zwycięzcą w Plebiscycie Food Innovation Challenge 2020.  Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji w branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta. 

Przeczytaj również:

Fairtrade uruchamia Virtual Agrofood & Plastprintpack Africa 2020

17 wrzesień 2020
Czterodniowe wydarzenie cyfrowe ma stanowić platformę do cennych kontaktów biznesowych między wiodącymi światowymi producentami i największymi kupcami z afrykańskiej branży rolno-spożywczej i plastprintpack. Oferuje platformę matchmakingową wspieraną przez AI. Każdy wystawca ma swój profil i logo oraz zdjęcie przedstawiciela stoiska jako część wirtualnego stoiska, z którego może pokazywać filmy, prezentować produkty, rozmawiać z gośćmi »

Macfrut Digital, challenge won

14 wrzesień 2020
More than 32,000 participants, 18,164 individual visitors, 208,000 pages viewed, 49% of visitors from abroad. Piraccini: ‘An outstanding result. We will decide the future of the project together with sector professionals.’ The platform will be open throughout September. Macfrut Digital is a highly innovative project, visionary in some respects: all participants had the opportunity to fully appreciate its huge potential with regard to both business and communication aspects.’ »

International Banana Convention 2020 goes online for first time

12 wrzesień 2020
Organised by the Association of Ecuadorian Banana Exporters (AEBE), this year’s virtual format will enable the participation of even more global banana industry players at lower costs. How to guarantee sustainability within the banana trade will be the central topic of discussion at the 17th edition of the event next month. The four-day online convention is open to all those involved in the international banana supply chain; from producers and exporters to buyers, consultants, packaging and logistics operators. »
Partnerzy