Interpoma Business Match, wirtualna międzynarodowa platforma

22 październik 2020
Ze względu na globalny kryzys Covid również międzynarodowa gospodarka jabłkowa, podobnie jak wiele innych sektorów, przechodzi na cyfryzację. W tym kontekście Centrum Wystawowe Fiera Bolzano uruchamia pierwsze w historii Interpoma Business Match, dwudniowe wirtualne wydarzenie kojarzeń dla całej branży.

To ekskluzywne wydarzenie matchmakingowe, zaplanowane na 19 i 20 listopada, umożliwi operatorom branżowym nawiązanie kontaktu z potencjalnymi wystawcami, dostawcami i partnerami biznesowymi. Inicjatywa, całkowicie bezpłatna dla wszystkich uczestników, jest promowana we współpracy z Izbą Handlową w Bolzano i EEN Enterprise Europe Network. To coś więcej niż prosta platforma, to ważna okazja do nawiązania międzynarodowych kontaktów, sprzedaży produktów i usług oraz odkrywania innowacyjnych rozwiązań w całym łańcuchu dostaw. Zarejestrowane firmy obejmują produkcję tradycyjną i ekologiczną, sprzęt i maszyny, systemy kontroli pomiarów, przetwarzanie danych i oprogramowanie, przechowywanie i logistykę, nawozy, zaopatrzenie szkółek, aż po doradztwo biznesowe.

Interpoma Business Match umożliwia również wszystkim uczestniczącym firmom prezentację nowych produktów, a także podgląd produktów na rynku online. Każdy uczestnik ma swoją wirtualną przestrzeń, w której może przesyłać treści multimedialne, teksty i obrazy, prezentując je w serii wirtualnych spotkań biznesowych potencjalnym klientom. Te wirtualne spotkania biznesowe, które są planowane bezpośrednio przez platformę internetową i mogą trwać do 20 minut, są zarezerwowane wyłącznie dla odbiorców B2B. Oprócz firm uczestniczących, głównymi odbiorcami są producenci jabłek, kupcy i importerzy, dystrybutorzy sprzętu rolniczego, instytuty naukowo-badawcze oraz start-upy z sektora rolniczego.

„Musieliśmy przełożyć targi Interpoma na 2021 rok - wyjaśnia Thomas Mur, dyrektor centrum wystawienniczego Fiera Bolzano. Jednak gospodarka jabłek nie może się zatrzymać: dlatego jesteśmy dumni, że możemy gościć w tym roku Interpoma Connects i ogłosić uruchomienie Interpoma Business Match, platformy cyfrowej o wielkim potencjale, która ma na celu zgromadzenie najważniejszych międzynarodowych graczy. Ta inicjatywa podkreśla nasze zaangażowanie w ten sektor, który jest niewątpliwie jednym z najsilniejszych na naszym terytorium ”.

Rejestracje są już otwarte i zakończą się 18 listopada. Od momentu rejestracji każdy uczestnik może natychmiast przesłać materiały i informacje, dzięki czemu będą one widoczne dla wszystkich użytkowników w sekcjach „Uczestnicy” i „Rynek”. Sekcja „Agenda” umożliwia następnie umawianie spotkań wszystkich uczestników, które odbędą się 19 i 20 listopada. Jak dotąd ponad 100 firm i operatorów branżowych z 25 krajów zarejestrowało się w domenieInterpoma Business Match i są już opublikowane pod adresem https://interpoma-business-match-2020.b2match.io/

Więcej informacji i rejestracja:
www.fierabolzano.it/it/interpoma/event/interpoma-business-match
https://interpoma-business-match-2020.b2match.io/

Dla firm i operatorów:
Julian Lombardo - Izba Handlowa Bolzano
Julian.Lombardo@handelskammer.bz.it

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy