16 listopada otwarto drugą wystawę internetową 21Food

18 listopad 2020

Food Online Expo zostało uroczyście otwarte w 21Food Digital Exhibition Hall o godzinie 9:30, 16 listopada czasu pekińskiego.


Okres wystawienniczy trwa od 16 listopada do 20 listopada. Krajowe i zagraniczne firmy produkujące wysokiej jakości żywność i składniki żywności prezentują swoje stoiska internetowe i nowe produkty.

Wystawa obejmuje 2 hale tematyczne, 3 hale regionalne, prawie 400 światowych wystawców i ponad 1000 kategorii produktów.
Ponad 50 zagranicznych mediów nadal relacjonuje całą wystawę.
Jednoczesna transmisja na żywo na zagranicznych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn.

Międzynarodowi wystawcy:

ProPlan Industrial Co. Ltd. (Tajlandia)
ProPlan Industrial działa na rynku od 2007 roku. Wszystkie produkty są stabilne przy przechowywaniu i najlepiej sprawdzają się przez co najmniej 18 miesięcy.Asortyment past curry i azjatyckich sosów kuchennych jest w stanie przenieść potrawy do smaków prosto z tętniących życiem i aromatycznych ulic Tajlandii, Azji i świata. Gotowe do spożycia wegetariańskie linie promują zdrowie, szczególnie w tym sezonie, a gotowy do przyrządzenia makaron i sos są zarówno praktyczne, jak i autentycznie aromatyczne. 


NAM VIET FOODS AND BEVERAGE COMPANY LTD (Wietnam)
Nam Viet Foods & Beverage Co., LTD jest w 100% wietnamskie i posiada 25-letnie doświadczenie w branży napojów na rynkach lokalnych oraz w przetwarzaniu towarów dla firm eksportujących w Wietnamie. W drugim kwartale 2016 roku właściciel Nam Viet F&B zdecydował się na ekspansję na rynki światowe i błyskawicznie podbił zaufanie klientów już od pierwszego zamówienia poprzez kontrolę jakości, szybką dostawę i co najważniejsze nasz główny cel, jakim jest obsługa posprzedażowa i satysfakcja klientów. 

Frikos d.o.o. (Serbia)
Frikos jest hodowcą, przetwórcą i eksporterem zarówno ekologicznych, jak i konwencjonalnych owoców IQF. Produkty pakowane są zarówno do sprzedaży detalicznej jak i luzem.Standardy GFSI obejmują: stopień BRC "A", IFS Higher level, SMETA (2-filary), zgodność z FSMA (rynek USA), certyfikat KOSHER, certyfikat ekologiczny ECOCERT zgodnie z EC 834/2007, NOP Final rule # 7 (USA) oraz Bio Suisse (Szwajcaria). Członek SEDEX.  

Wśród wystawców z Chin są m.in.:
COFCO, Greensnow, Xianyangyang, Tianjiao, Jiahua, Xiangchi, Lihua, Aipu, Futaste, Bright moon, Meihua, Fufeng, Xingzhou, Super, Tongyuan, Jinhe, Wuhan Youji, Kolod, Waking Lion, Ante, Czarna herbata, Xie Yuda, Biosan Biotech, Xinjiang Fruits, Baixing Food, Yingbiao Mushroom, Jia Rong He Food, Zhejiang Kingsure, Hunan Tea ...

Więcej informacji:
https://expo.21food.com
https://wap.21food.com/online/international/

Przeczytaj również:

Konferencje TSW 2021 online

9 kwiecień 2021
Zapraszamy do udziału w konferencjach online. Konferencje będą transmitowane na platformie: www.tsw.pl. Agenda wydarzenia: https://tsw.pl/article/konferencje Podczas konferencji będzie możliwość zadawania pytań do ekspertów na czacie. Wszystkie prezentacje będą dostępne na naszej stronie po konferencji. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji: https://tsw.pl/v-register »

Zapraszamy do rejestracji na targi WorldFood Poland Virtual Expo

8 kwiecień 2021
Najważniejsze wydarzenie branży spożywczej, handlu, oraz sektora HoReCa, które odbędzie się w dniach: 20-22 kwietnia 2021 r. Specjalnie dla Państwa udostępniamy kod do bezpłatnej rejestracji – należy wybrać Bilet Branżowy oraz wpisać kod promocyjny: Kod rabatowy: FOOD13 WordFood Poland Virtual EXPO 2021 to wyjątkowa platforma internetowa, która umożliwia dostęp do tysięcy przedstawicieli branży spożywczej, których można zaprosić na spotkanie, a następnie podjąć z nimi współpracę. »

Nadchodzi kolejny sezon jabłkowy – co czeka sadowników i jak się przygotować?

8 kwiecień 2021
Działalność wielu branż w obecnej sytuacji związanej z globalną epidemią COVID-19 jest postawiona pod znakiem zapytania. Według ekspertów Unii Owocowej, rok 2021 dla producentów owoców i warzyw, będzie kolejnym rokiem poświęconym zdobywaniu nowych rynków i prezentowaniu polskich owoców na arenie międzynarodowej, ale to także kolejny rok borykania się ze stale rosnącymi kosztami w sektorze. »
Partnerzy