16 listopada otwarto drugą wystawę internetową 21Food

18 listopad 2020

Food Online Expo zostało uroczyście otwarte w 21Food Digital Exhibition Hall o godzinie 9:30, 16 listopada czasu pekińskiego.


Okres wystawienniczy trwa od 16 listopada do 20 listopada. Krajowe i zagraniczne firmy produkujące wysokiej jakości żywność i składniki żywności prezentują swoje stoiska internetowe i nowe produkty.

Wystawa obejmuje 2 hale tematyczne, 3 hale regionalne, prawie 400 światowych wystawców i ponad 1000 kategorii produktów.
Ponad 50 zagranicznych mediów nadal relacjonuje całą wystawę.
Jednoczesna transmisja na żywo na zagranicznych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn.

Międzynarodowi wystawcy:

ProPlan Industrial Co. Ltd. (Tajlandia)
ProPlan Industrial działa na rynku od 2007 roku. Wszystkie produkty są stabilne przy przechowywaniu i najlepiej sprawdzają się przez co najmniej 18 miesięcy.Asortyment past curry i azjatyckich sosów kuchennych jest w stanie przenieść potrawy do smaków prosto z tętniących życiem i aromatycznych ulic Tajlandii, Azji i świata. Gotowe do spożycia wegetariańskie linie promują zdrowie, szczególnie w tym sezonie, a gotowy do przyrządzenia makaron i sos są zarówno praktyczne, jak i autentycznie aromatyczne. 


NAM VIET FOODS AND BEVERAGE COMPANY LTD (Wietnam)
Nam Viet Foods & Beverage Co., LTD jest w 100% wietnamskie i posiada 25-letnie doświadczenie w branży napojów na rynkach lokalnych oraz w przetwarzaniu towarów dla firm eksportujących w Wietnamie. W drugim kwartale 2016 roku właściciel Nam Viet F&B zdecydował się na ekspansję na rynki światowe i błyskawicznie podbił zaufanie klientów już od pierwszego zamówienia poprzez kontrolę jakości, szybką dostawę i co najważniejsze nasz główny cel, jakim jest obsługa posprzedażowa i satysfakcja klientów. 

Frikos d.o.o. (Serbia)
Frikos jest hodowcą, przetwórcą i eksporterem zarówno ekologicznych, jak i konwencjonalnych owoców IQF. Produkty pakowane są zarówno do sprzedaży detalicznej jak i luzem.Standardy GFSI obejmują: stopień BRC "A", IFS Higher level, SMETA (2-filary), zgodność z FSMA (rynek USA), certyfikat KOSHER, certyfikat ekologiczny ECOCERT zgodnie z EC 834/2007, NOP Final rule # 7 (USA) oraz Bio Suisse (Szwajcaria). Członek SEDEX.  

Wśród wystawców z Chin są m.in.:
COFCO, Greensnow, Xianyangyang, Tianjiao, Jiahua, Xiangchi, Lihua, Aipu, Futaste, Bright moon, Meihua, Fufeng, Xingzhou, Super, Tongyuan, Jinhe, Wuhan Youji, Kolod, Waking Lion, Ante, Czarna herbata, Xie Yuda, Biosan Biotech, Xinjiang Fruits, Baixing Food, Yingbiao Mushroom, Jia Rong He Food, Zhejiang Kingsure, Hunan Tea ...

Więcej informacji:
https://expo.21food.com
https://wap.21food.com/online/international/

Przeczytaj również:

Peru jest honorowym gościem „Asia Fruit Logistica ON 2020”

18 listopad 2020
Azja jest trzecim co do wielkości rynkiem dla peruwiańskiego przemysłu rolno-spożywczego. Winogrona, żurawina, awokado i mandarynki to najlepsze świeże peruwiańskie produkty importowane do Azji. Peru po raz kolejny będzie oficjalnym krajem partnerskim wirtualnej edycji targów świeżej żywności „Asia Fruit Logistica ON”. Według PROMPERÚ, peruwiańskiej Komisji ds. Promocji Eksportu i Turystyki (PROMPERÚ) uważane za najważniejsze tego typu targi w Azji, odbywające się w dniach 18–20 listopada. »

Interpoma Startup Award nominowała finalistów

12 listopad 2020
Przestrzeń dla jakościowych innowacji w Interpoma Connects - Digital Days for the Apple Economy, spotkanie cyfrowe poświęcone jabłku, zorganizowane przez Bolzano / Bozen Exhibition Centre w dniach 19 i 20 listopada. Wśród inicjatyw, które odbędą się w ciągu dwóch dni, jest Interpoma Startup Award, dedykowana najbardziej innowacyjnym startupom z branży rolno-jabłkowej, której zwieńczeniem będzie internetowa ceremonia wręczenia nagród, w której weźmie udział 13 firm wybranych jako finaliści. »

Wirtualny handel nowej generacji, 23-27 listopada 2020

12 listopad 2020
Fource to najbardziej wszechstronna na świecie platforma zaopatrzeniowa dla przemysłu spożywczego, umożliwiająca poszukiwanie i import cennych surowców oraz produktów o wartości dodanej z Turcji, która słynie z produktów rolnych. Ponad 50 wiodących marek z Turcji będzie dostępnych online na jednej platformie cyfrowej. Show ma na celu odwiedzenie ponad 2500+ krajowych i międzynarodowych profesjonalnych nabywców z ponad 90 krajów. »
Partnerzy