16 listopada otwarto drugą wystawę internetową 21Food

18 listopad 2020

Food Online Expo zostało uroczyście otwarte w 21Food Digital Exhibition Hall o godzinie 9:30, 16 listopada czasu pekińskiego.


Okres wystawienniczy trwa od 16 listopada do 20 listopada. Krajowe i zagraniczne firmy produkujące wysokiej jakości żywność i składniki żywności prezentują swoje stoiska internetowe i nowe produkty.

Wystawa obejmuje 2 hale tematyczne, 3 hale regionalne, prawie 400 światowych wystawców i ponad 1000 kategorii produktów.
Ponad 50 zagranicznych mediów nadal relacjonuje całą wystawę.
Jednoczesna transmisja na żywo na zagranicznych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn.

Międzynarodowi wystawcy:

ProPlan Industrial Co. Ltd. (Tajlandia)
ProPlan Industrial działa na rynku od 2007 roku. Wszystkie produkty są stabilne przy przechowywaniu i najlepiej sprawdzają się przez co najmniej 18 miesięcy.Asortyment past curry i azjatyckich sosów kuchennych jest w stanie przenieść potrawy do smaków prosto z tętniących życiem i aromatycznych ulic Tajlandii, Azji i świata. Gotowe do spożycia wegetariańskie linie promują zdrowie, szczególnie w tym sezonie, a gotowy do przyrządzenia makaron i sos są zarówno praktyczne, jak i autentycznie aromatyczne. 


NAM VIET FOODS AND BEVERAGE COMPANY LTD (Wietnam)
Nam Viet Foods & Beverage Co., LTD jest w 100% wietnamskie i posiada 25-letnie doświadczenie w branży napojów na rynkach lokalnych oraz w przetwarzaniu towarów dla firm eksportujących w Wietnamie. W drugim kwartale 2016 roku właściciel Nam Viet F&B zdecydował się na ekspansję na rynki światowe i błyskawicznie podbił zaufanie klientów już od pierwszego zamówienia poprzez kontrolę jakości, szybką dostawę i co najważniejsze nasz główny cel, jakim jest obsługa posprzedażowa i satysfakcja klientów. 

Frikos d.o.o. (Serbia)
Frikos jest hodowcą, przetwórcą i eksporterem zarówno ekologicznych, jak i konwencjonalnych owoców IQF. Produkty pakowane są zarówno do sprzedaży detalicznej jak i luzem.Standardy GFSI obejmują: stopień BRC "A", IFS Higher level, SMETA (2-filary), zgodność z FSMA (rynek USA), certyfikat KOSHER, certyfikat ekologiczny ECOCERT zgodnie z EC 834/2007, NOP Final rule # 7 (USA) oraz Bio Suisse (Szwajcaria). Członek SEDEX.  

Wśród wystawców z Chin są m.in.:
COFCO, Greensnow, Xianyangyang, Tianjiao, Jiahua, Xiangchi, Lihua, Aipu, Futaste, Bright moon, Meihua, Fufeng, Xingzhou, Super, Tongyuan, Jinhe, Wuhan Youji, Kolod, Waking Lion, Ante, Czarna herbata, Xie Yuda, Biosan Biotech, Xinjiang Fruits, Baixing Food, Yingbiao Mushroom, Jia Rong He Food, Zhejiang Kingsure, Hunan Tea ...

Więcej informacji:
https://expo.21food.com
https://wap.21food.com/online/international/

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy