16 listopada otwarto drugą wystawę internetową 21Food

18 listopad 2020

Food Online Expo zostało uroczyście otwarte w 21Food Digital Exhibition Hall o godzinie 9:30, 16 listopada czasu pekińskiego.


Okres wystawienniczy trwa od 16 listopada do 20 listopada. Krajowe i zagraniczne firmy produkujące wysokiej jakości żywność i składniki żywności prezentują swoje stoiska internetowe i nowe produkty.

Wystawa obejmuje 2 hale tematyczne, 3 hale regionalne, prawie 400 światowych wystawców i ponad 1000 kategorii produktów.
Ponad 50 zagranicznych mediów nadal relacjonuje całą wystawę.
Jednoczesna transmisja na żywo na zagranicznych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn.

Międzynarodowi wystawcy:

ProPlan Industrial Co. Ltd. (Tajlandia)
ProPlan Industrial działa na rynku od 2007 roku. Wszystkie produkty są stabilne przy przechowywaniu i najlepiej sprawdzają się przez co najmniej 18 miesięcy.Asortyment past curry i azjatyckich sosów kuchennych jest w stanie przenieść potrawy do smaków prosto z tętniących życiem i aromatycznych ulic Tajlandii, Azji i świata. Gotowe do spożycia wegetariańskie linie promują zdrowie, szczególnie w tym sezonie, a gotowy do przyrządzenia makaron i sos są zarówno praktyczne, jak i autentycznie aromatyczne. 


NAM VIET FOODS AND BEVERAGE COMPANY LTD (Wietnam)
Nam Viet Foods & Beverage Co., LTD jest w 100% wietnamskie i posiada 25-letnie doświadczenie w branży napojów na rynkach lokalnych oraz w przetwarzaniu towarów dla firm eksportujących w Wietnamie. W drugim kwartale 2016 roku właściciel Nam Viet F&B zdecydował się na ekspansję na rynki światowe i błyskawicznie podbił zaufanie klientów już od pierwszego zamówienia poprzez kontrolę jakości, szybką dostawę i co najważniejsze nasz główny cel, jakim jest obsługa posprzedażowa i satysfakcja klientów. 

Frikos d.o.o. (Serbia)
Frikos jest hodowcą, przetwórcą i eksporterem zarówno ekologicznych, jak i konwencjonalnych owoców IQF. Produkty pakowane są zarówno do sprzedaży detalicznej jak i luzem.Standardy GFSI obejmują: stopień BRC "A", IFS Higher level, SMETA (2-filary), zgodność z FSMA (rynek USA), certyfikat KOSHER, certyfikat ekologiczny ECOCERT zgodnie z EC 834/2007, NOP Final rule # 7 (USA) oraz Bio Suisse (Szwajcaria). Członek SEDEX.  

Wśród wystawców z Chin są m.in.:
COFCO, Greensnow, Xianyangyang, Tianjiao, Jiahua, Xiangchi, Lihua, Aipu, Futaste, Bright moon, Meihua, Fufeng, Xingzhou, Super, Tongyuan, Jinhe, Wuhan Youji, Kolod, Waking Lion, Ante, Czarna herbata, Xie Yuda, Biosan Biotech, Xinjiang Fruits, Baixing Food, Yingbiao Mushroom, Jia Rong He Food, Zhejiang Kingsure, Hunan Tea ...

Więcej informacji:
https://expo.21food.com
https://wap.21food.com/online/international/

Przeczytaj również:

Rejestracja do Europa 2024 rozpoczyna się wraz z ofertą Early Bird

17 czerwiec 2024
Degustatorzy branży F&B z całego świata mogą rozpocząć planowanie swojego udziału w targach Fi Europe 2024, które powrócą do Messe Frankfurt w dniach 19–21 listopada 2024 r. Ruszyła rejestracja na Fi Europe 2024, którego nie można przegapić w swoich harmonogramach, i skorzystać ze zniżki za wczesną rezerwację. Osoby, które zarejestrują się przed 14 lipca, kwalifikują się do stawki wprowadzającej w wysokości 49 EUR, która obejmuje wstęp na konferencję Fi Europe. »

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Food Africa i pacprocess MEA 2024: Konwergencja gigantów branży rozpocznie się w grudniu

9 czerwiec 2024
Food Africa i pacprocess MEA przygotowują się do swoich najbardziej ambitnych wydarzeń w historii. Wystawcy będą mieli niezrównane możliwości nawiązania kontaktu z liderami branży i poznania rozwijających się rynków Afryki i Bliskiego Wschodu. Prognozuje się, że do 2050 r. liczba ludności Afryki wzrośnie do 2,5 miliarda, sektor żywności i napojów doświadcza bezprecedensowego rozkwitu. Ten wzrost popytu na różnorodne produkty, napędzany młodą i coraz bardziej miejską bazą konsumentów. »
Partnerzy