Peru jest honorowym gościem „Asia Fruit Logistica ON 2020”

18 listopad 2020

Azja jest trzecim co do wielkości rynkiem dla peruwiańskiego przemysłu rolno-spożywczego.
Winogrona, żurawina, awokado i mandarynki to najlepsze świeże peruwiańskie produkty importowane do Azji.
Peru po raz kolejny będzie oficjalnym krajem partnerskim wirtualnej edycji targów świeżej żywności „Asia Fruit Logistica ON”. Według PROMPERÚ, peruwiańskiej Komisji ds. Promocji Eksportu i Turystyki (PROMPERÚ) uważane za najważniejsze tego typu targi w Azji, odbywające się w dniach 18–20 listopada.

Wyzwaniem dla delegacji peruwiańskiej będzie dotarcie zarówno do branży detalicznej, jak i do konsumenta końcowego. W tym celu zaplanowano szereg kampanii promocyjnych w połączeniu z markami sektora: „Super Foods Peru”, „Kawy z Peru” i „Pisco, Spirit of Peru”.

Planowane działania obejmą sesje pokazowe promujące peruwiańską gastronomię i jej sektor spożywczy oraz pokazy koktajli na bazie pisco. Ponadto zostanie zacieśnione strategiczne partnerstwo między singapurską firmą KOL a marką "Super Foods Peru'' w celu opracowania przepisów zawierających peruwiańskie produkty spożywcze, które będą promowane przez influencerów Fionę Loh i Jamie Yeo, aby dać konsumentom bliższy wgląd w peruwiańskie produktów, zachęcić ich do wypróbowania nowych smaków oraz pokazać, jak przyrządzać ekscytujące nowe dania.

W skład peruwiańskiej delegacji biorącej udział w Asia Fruit Logistica ON wejdą Agrícola Chapi (winogrona, szparagi, awokado, granaty), POMICA (granaty), AGUALIMA (żurawina, mandarynka, awokado i szparagi), ASGLOBALFRES (mango, mandarynka, winogrona, awokado, imbir i żurawina) i VISON'S PERU (żurawina, awokado, groszek śnieżny, granaty, owoce cytrusowe i mango), firmy, które spełniają wszystkie przepisy fitosanitarne wymagane przez narody azjatyckie i mają duże doświadczenie na rynkach świeżej żywności.

Peru bierze udział w tych azjatyckich targach już od dziesięciu lat, co umożliwiło mu penetrację tego rynku wieloma produktami (w tym winogrona, żurawina, awokado, mandarynki, granaty)

Delegacja peruwiańska cieszy się wsparciem biur handlowych PROMPERÚ w Azji, które pracują nad zwiększeniem popytu na produkty peruwiańskie poprzez otwieranie nowych rynków, nawiązywanie strategicznych partnerstw, podpisywanie nowych protokołów eksportowych i wdrażanie taktycznych kampanii promocyjnych mających na celu zarówno detalistów, jak i konsumenów końcowych.

Peru jest obecnie jednym z dziesięciu największych dostawców świeżych owoców i warzyw na świecie. Azja jest trzecim co do wielkości rynkiem dla peruwiańskiego eksportu rolno-spożywczego, stanowiąc 9% przemysłu rolno-spożywczego.

W ostatnich latach produkty takie jak żurawina, mango, szparagi, owoce cytrusowe i awokado uzyskały certyfikat fitosanitarny w krajach takich jak Korea Południowa, Chiny i Japonia, co doprowadziło do większego popytu na świeże produkty z Peru na rynku azjatyckim. Od stycznia do września br. import świeżych owoców i warzyw wzrósł o 22% w porównaniu z rokiem 2019.

Przeczytaj również:

16 listopada otwarto drugą wystawę internetową 21Food

18 listopad 2020
Okres wystawienniczy trwa od 16 listopada do 20 listopada. Krajowe i zagraniczne firmy produkujące wysokiej jakości żywność i składniki żywności prezentują stoiska internetowe i nowe produkty. Wystawa obejmuje 2 hale tematyczne, 3 hale regionalne, prawie 400 światowych wystawców i ponad 1000 kategorii produktów. Ponad 50 zagranicznych mediów nadal relacjonuje całą wystawę. Wśród wystawców m.in.: COFCO, Greensnow, Xianyangyang, Tianjiao, Jiahua, Xiangchi, Lihua, Aipu, Futaste, Bright moon, Meihua, Fufeng, »

Interpoma Startup Award nominowała finalistów

12 listopad 2020
Przestrzeń dla jakościowych innowacji w Interpoma Connects - Digital Days for the Apple Economy, spotkanie cyfrowe poświęcone jabłku, zorganizowane przez Bolzano / Bozen Exhibition Centre w dniach 19 i 20 listopada. Wśród inicjatyw, które odbędą się w ciągu dwóch dni, jest Interpoma Startup Award, dedykowana najbardziej innowacyjnym startupom z branży rolno-jabłkowej, której zwieńczeniem będzie internetowa ceremonia wręczenia nagród, w której weźmie udział 13 firm wybranych jako finaliści. »

Wirtualny handel nowej generacji, 23-27 listopada 2020

12 listopad 2020
Fource to najbardziej wszechstronna na świecie platforma zaopatrzeniowa dla przemysłu spożywczego, umożliwiająca poszukiwanie i import cennych surowców oraz produktów o wartości dodanej z Turcji, która słynie z produktów rolnych. Ponad 50 wiodących marek z Turcji będzie dostępnych online na jednej platformie cyfrowej. Show ma na celu odwiedzenie ponad 2500+ krajowych i międzynarodowych profesjonalnych nabywców z ponad 90 krajów. »
Partnerzy