
Ponad 6000 prac na konkurs Marlene
10 grudzień 2020
Ponad 6 000 zdjęć z 36 krajów i 25 000 polubień otrzymanych przez galerię na stronie 25.marlene.it, która zawiera wszystkie „dzieła sztuki”, które przybyły do Terlano. Oto liczby odnoszące się do udanej inicjatywy: międzynarodowego konkursu cyfrowego zainicjowanego przez VOG z okazji 25-lecia Marlene®, flagowej marki Konsorcjum Południowego Tyrolu.Rozpoczęty 15 września i zakończony dwa miesiące później, 15 listopada, konkurs dał konsumentom możliwość wyrażenia wartości Marlene® i zilustrowania tego, co reprezentuje dla nich jabłko Córki Alp.
„Otrzymaliśmy wiele datków: gdybyśmy wydrukowali je na kartce papieru A3 i ułożyli jeden na drugim, osiągnęlibyśmy wysokość Sciliar, jednej z kultowych gór Południowego Tyrolu - Südtirol”, wyjaśnia Hannes Tauber, menedżer ds. marketingu w Konsorcjum VOG. „To demonstracja przywiązania do Marlene®, która napełnia nas radością, a jednocześnie pokazuje, jak nasza marka może inspirować wyobraźnię szerokiego grona ludzi w wielu krajach i w każdym wieku”.
VOG zgromadził 6118 kreacji z całego świata, w większości z Włoch i wielu z Hiszpanii, a także z Holandii. Marlene® zapewniła również platformę dla wielu utalentowanych młodych artystów z całego świata oraz dla uczniów szkół artystycznych z Włoch i Hiszpanii, którzy wnieśli znaczący wkład w projekt. „Ważna jest dla nas twórcza wizja młodych artystów” - kontynuuje Hannes Tauber. „W naszym konkursie wzięło udział ponad 300 lekcji we Włoszech i 250 w Hiszpanii, które przesłały swoje interpretacje, oferując świeży iw wielu przypadkach prawdziwie innowacyjny wygląd”.
Teraz wybrane jury ma trudne zadanie wyłonienia 25 najlepszych prac, kierując się takimi kryteriami, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści oraz emocje przekazywane przez dzieło. Najwyżej ocenione dzieła sztuki będą pojawiać się w wizerunku firmy Marlene® przez cały rok obchodów 25-lecia. 25 finalistów również osobiście doświadczy świata Marlene® podczas wycieczki do Południowego Tyrolu - Südtirol.
Przeczytaj również:

Targi Marek Własnych 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce
20 październik 2025
Producenci z Polski, Turcji, Niemiec, Czech, Chin i Rumunii zaproponują oryginalne artykuły kupcom reprezentującym kluczowe sieci handlowe – od Eurocash, Społem Coop i Kaufland po tureckie i uzbeckie sieci detaliczne już 22 i 23 października w Targach Kielce. Ich biznesowe rozmowy zaowocują wprowadzeniem kolejnych artykułów marek własnych dla konsumentów. Wstęp na targi jest bezpłatny po rejestracji. »

Od astropierogów po rzemieślnicze piwa – Targi Marek Własnych 2025 zaskoczą różnorodnością
17 październik 2025
Producenci z Polski, Turcji, Niemiec, Czech, Chin i Rumunii spotkają się w dniach 22–23 października 2025 roku na Targach Kielce podczas Targów Marek Własnych, aby zaprezentować szeroką gamę innowacyjnych produktów kupcom reprezentującym kluczowe sieci handlowe – w tym Eurocash, Społem Coop, Kaufland, a także wiodące sieci tureckie i uzbeckie. Wydarzenie stworzy przestrzeń do nawiązania nowych relacji biznesowych i wprowadzenia unikalnych produktów marek własnych na półki sklepowe w całej Europie. »

Targi expoSE & expoDirekt 2025: innowacje, efektywność i zrównoważony rozwój w produkcji szparagów i owoców jagodowych
10 październik 2025
W dniach 19–20 listopada 2025 roku w centrum wystawienniczym Messe Karlsruhe. Na powierzchni 25 000 m² zaprezentowane zostaną innowacje i sprawdzone rozwiązania podczas 29. edycji expoSE – wiodących w Europie targów poświęconych produkcji szparagów i owoców jagodowych – oraz 14. edycji expoDirekt, największych w Niemczech targów bezpośredniego marketingu produktów rolnych. »