Ponad 6000 prac na konkurs Marlene

10 grudzień 2020
Ponad 6 000 zdjęć z 36 krajów i 25 000 polubień otrzymanych przez galerię na stronie 25.marlene.it, która zawiera wszystkie „dzieła sztuki”, które przybyły do Terlano. Oto liczby odnoszące się do udanej inicjatywy: międzynarodowego konkursu cyfrowego zainicjowanego przez VOG z okazji 25-lecia Marlene®, flagowej marki Konsorcjum Południowego Tyrolu.Rozpoczęty 15 września i zakończony dwa miesiące później, 15 listopada, konkurs dał konsumentom możliwość wyrażenia wartości Marlene® i zilustrowania tego, co reprezentuje dla nich jabłko Córki Alp.

„Otrzymaliśmy wiele datków: gdybyśmy wydrukowali je na kartce papieru A3 i ułożyli jeden na drugim, osiągnęlibyśmy wysokość Sciliar, jednej z kultowych gór Południowego Tyrolu - Südtirol”, wyjaśnia Hannes Tauber, menedżer ds. marketingu w Konsorcjum VOG. „To demonstracja przywiązania do Marlene®, która napełnia nas radością, a jednocześnie pokazuje, jak nasza marka może inspirować wyobraźnię szerokiego grona ludzi w wielu krajach i w każdym wieku”.
 
VOG zgromadził 6118 kreacji z całego świata, w większości z Włoch i wielu z Hiszpanii, a także z Holandii. Marlene® zapewniła również platformę dla wielu utalentowanych młodych artystów z całego świata oraz dla uczniów szkół artystycznych z Włoch i Hiszpanii, którzy wnieśli znaczący wkład w projekt. „Ważna jest dla nas twórcza wizja młodych artystów” - kontynuuje Hannes Tauber. „W naszym konkursie wzięło udział ponad 300 lekcji we Włoszech i 250 w Hiszpanii, które przesłały swoje interpretacje, oferując świeży iw wielu przypadkach prawdziwie innowacyjny wygląd”.
Teraz wybrane jury ma trudne zadanie wyłonienia 25 najlepszych prac, kierując się takimi kryteriami, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści oraz emocje przekazywane przez dzieło. Najwyżej ocenione dzieła sztuki będą pojawiać się w wizerunku firmy Marlene® przez cały rok obchodów 25-lecia. 25 finalistów również osobiście doświadczy świata Marlene® podczas wycieczki do Południowego Tyrolu - Südtirol.

Przeczytaj również:

ASIA FRUIT LOGISTICA uruchamia program Meet Ups 2026 – nowy etap integracji branży w kluczowych rynkach Azji

18 grudzień 2025
Po bardzo udanej edycji w 2025 roku, która połączyła liderów branży w pięciu kluczowych krajach, cykl Meet Ups powraca w jeszcze bardziej rozbudowanej formule. W minionym roku wydarzenia odbyły się m.in. w Indiach, Wietnamie, Tajlandii i Chinach, gromadząc ponad 2 200 profesjonalistów, oferując 80+ godzin networkingu oraz wystąpienia 90 czołowych ekspertów rynku świeżych produktów. »

Podczas targów Macfrut 2026 wystawa Plant Nursery skupi uwagę na całym łańcuchu szkółkarskim

17 grudzień 2025
Plant Nursery to wystawa poświęcona innowacjom w branży szkółkarskiej, koncentrująca się na globalnych nowościach w uprawie awokado i mango, a także mniej popularnych gatunkach owoców tropikalnych i subtropikalnych, ekologicznej produkcji szkółkarskiej, podkładkach, innowacjach ogrodniczych oraz prawach do odmian roślin. Wydarzenie odbędzie się w dniach 21–23 kwietnia 2026 r. w Rimini Expo Centre »

José Manuel Molina zwycięzcą XV Konkursu Kreatywnej Kuchni z Granatem Mollar de Elche

17 grudzień 2025
Młody szef kuchni z Malagi, José Manuel Molina z restauracji La Brasería de Carmen w Torre de Benagalbón, został zwycięzcą XV edycji Konkursu Kreatywnej Kuchni z Granatem Mollar de Elche, który odbył się w renomowanej restauracji La Finca prowadzonej przez Susi Díaz (1 gwiazdka Michelin). Zwycięski talerz zatytułowany „Ganbatte” – japońskie słowo oznaczające rozwój osobisty i ewolucję – zachwycił jury oryginalnym połączeniem smaków. »
Partnerzy