Ponad 6000 prac na konkurs Marlene

10 grudzień 2020
Ponad 6 000 zdjęć z 36 krajów i 25 000 polubień otrzymanych przez galerię na stronie 25.marlene.it, która zawiera wszystkie „dzieła sztuki”, które przybyły do Terlano. Oto liczby odnoszące się do udanej inicjatywy: międzynarodowego konkursu cyfrowego zainicjowanego przez VOG z okazji 25-lecia Marlene®, flagowej marki Konsorcjum Południowego Tyrolu.Rozpoczęty 15 września i zakończony dwa miesiące później, 15 listopada, konkurs dał konsumentom możliwość wyrażenia wartości Marlene® i zilustrowania tego, co reprezentuje dla nich jabłko Córki Alp.

„Otrzymaliśmy wiele datków: gdybyśmy wydrukowali je na kartce papieru A3 i ułożyli jeden na drugim, osiągnęlibyśmy wysokość Sciliar, jednej z kultowych gór Południowego Tyrolu - Südtirol”, wyjaśnia Hannes Tauber, menedżer ds. marketingu w Konsorcjum VOG. „To demonstracja przywiązania do Marlene®, która napełnia nas radością, a jednocześnie pokazuje, jak nasza marka może inspirować wyobraźnię szerokiego grona ludzi w wielu krajach i w każdym wieku”.
 
VOG zgromadził 6118 kreacji z całego świata, w większości z Włoch i wielu z Hiszpanii, a także z Holandii. Marlene® zapewniła również platformę dla wielu utalentowanych młodych artystów z całego świata oraz dla uczniów szkół artystycznych z Włoch i Hiszpanii, którzy wnieśli znaczący wkład w projekt. „Ważna jest dla nas twórcza wizja młodych artystów” - kontynuuje Hannes Tauber. „W naszym konkursie wzięło udział ponad 300 lekcji we Włoszech i 250 w Hiszpanii, które przesłały swoje interpretacje, oferując świeży iw wielu przypadkach prawdziwie innowacyjny wygląd”.
Teraz wybrane jury ma trudne zadanie wyłonienia 25 najlepszych prac, kierując się takimi kryteriami, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści oraz emocje przekazywane przez dzieło. Najwyżej ocenione dzieła sztuki będą pojawiać się w wizerunku firmy Marlene® przez cały rok obchodów 25-lecia. 25 finalistów również osobiście doświadczy świata Marlene® podczas wycieczki do Południowego Tyrolu - Südtirol.

Przeczytaj również:

Międzynarodowy Rok Owoców i Warzyw 2021

4 styczeń 2021
FAO właśnie ogłosiło Międzynarodowy Rok Owoców i Warzyw.W ciągu 2021 r. Na całym świecie zostanie zorganizowanych kilka działań i wydarzeń w celu podniesienia świadomości na temat kluczowej roli owoców i warzyw w zdrowym odżywianiu i bezpieczeństwie żywnościowym, a także znaczenie ograniczenia strat i marnotrawstwa żywności oraz promowania zrównoważonej produkcji owoców i warzyw. Dążenie do zdrowszej diety przy jednoczesnym zwiększeniu zrównoważonej produkcji żywności jest celem, do którego już się przyczynia rozwijający się sektor mediów. »

Nowy termin targów, TSW 23-24 kwietnia

26 listopad 2020
Organizatorzy Targów Sadownictwa i Warzywnictwa w trosce o bezpieczeństwo uczestników oraz utrzymanie wysokiej jakości, zdecydowali o zmianie terminu TSW 2021. Wydarzenie pierwotnie planowane na styczeń 2021 odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia 2021 r. Zmiana terminu ma pozwolić osiągnąć uczestnikom optymalne korzyści przy jednoczesnym zapewnieniu bezpiecznych warunków udziału w imprezie. Decyzja o zmianie terminu TSW zapadła po odbytych konsultacjach z wystawcami, partnerami i przedstawicielami branży sadowniczo-warzywniczej. »

Od kreatywnej komunikacji po prognozę zbiorów za pośrednictwem aplikacji

25 listopad 2020
Spektrum tematów pierwszej cyfrowej edycji Digital Days for the Apple Economy było tak różnorodne, jak publiczność. W dniach 19 i 20 listopada 1.000 uczestników z ponad 50 krajów śledziło wydarzenia i współpracowało ze sobą podczas cyfrowego wydarzenia, udowadniając, że nowe formaty wydarzeń cyfrowych mogą stworzyć miejsce spotkań dla międzynarodowej gospodarki i utrzymać ważną wymianę między operatorami. Sercem cyfrowego programu wydarzenia był oczywiście światowej sławy kongres Interpoma. »
Partnerzy