WorldFood Poland - biznesowe targi poświęcone sektorowi spożywczemu

4 luty 2021

Najbliższa edycja targów WorldFood Poland planowana jest w dniach 20-22 kwietnia 2021r.  Jeżeli sytuacja epidemiczna oraz warunki administracyjne na to pozwolą, targi odbędą się w wersji tradycyjnej – stacjonarnej w Expo XXI w Warszawie, z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa. Mając na względzie dotychczasowe doświadczenia i niepewność co do sytuacji związanej z epidemią koronawirusa, organizatorzy przygotowali również alternatywny scenariusz dla najbliższej edycji targów – wersję on-line.


Targi WorldFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone przemysłowi spożywczemu – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż. Swoją tematyką obejmują takie sektory jak: owoce i warzywa, mięso i ryby, nabiał, wyroby piekarnicze, słodycze i przekąski, oleje i tłuszcze, napoje bezalkoholowe, alkohole, kawa i herbata, surowce i dodatki do żywności, sprzęt i oprogramowanie do produkcji i przetwórstwa, urządzenia filtrujące, grzewcze i chłodnicze. Swoje produkty można prezentować w strefie produktów konwencjonalnych lub organicznych – EcoFood Poland.

Polski sektor owoców i warzyw podczas WorldFood Poland

Polski sektor owoców i warzyw, mimo licznych problemów, w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Polska jest istotnym producentem warzyw i owoców a także zagęszczonych soków owocowych i mrożonych owoców w skali Europy. Jakość handlowa i konsumpcyjna polskich owoców i warzyw powoduje, że cieszą się one coraz większym zainteresowaniem partnerów handlowych na rynkach z całego świata. WorldFood Poland oferuje możliwość spotkania polskiego przemysłu rolno-spożywczego z międzynarodowymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych w Polsce i na świecie. 

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów

Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu  WorldFood Poland umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację  nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji - wszystko w 3 dni.

3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji

Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje  świetną okazję do networkingu.

Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży , jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek,  ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.

Spotkanie całej branży spożywczej już w kwietniu 2021

Sektor spożywczy zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby być na bieżąco z informacjami z rynku i trendami kształtującymi przyszłość branży. Chociaż rok 2021 nie przyniósł natychmiastowego powrotu do normalności, na który wszyscy liczyliśmy, chcę Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć branżę spożywczą, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań, czy połączenia obu – zapewnia Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: info@worldfood.plwww.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Dzień mrożonej żywności

5 marzec 2021
Anuga Frozen Food z innowacyjnymi produktami mrożonymi i nowymi trendami. 6 marca 2021 r. to Dzień Mrożonki. Mrożonki narodziły się 91 lat temu w dziesięciu sklepach spożywczych w małym mieście Springfield w amerykańskim stanie Massachusetts. Po raz pierwszy można było tu kupić mrożonki, takie jak warzywa, owoce i ryby. Zastosowanym tu trikiem było tak zwane mrożenie szokowe, które do dziś jest najdelikatniejszą metodą konserwacji, ponieważ całkowicie obywa się bez konserwantów. »

Grupa Emsur uzyskuje certyfikaty ISO 9001 i 14001 we wszystkich swoich zakładach

5 marzec 2021
Emsur pomyślnie przeszedł audyty ISO 9001 i 14001 w zakresie systemów zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego. Grupa dodatkowo wzmacnia swoje zaangażowanie w doskonałość operacyjną i zrównoważony rozwój. Dzięki tym dwóm certyfikatom EMSUR ratyfikuje swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ochronę środowiska, a także promowanie kultury doskonałości w zakresie jakości i bezpieczeństwa. »

Popyt na jabłka Kissabel nadal przewyższa podaż

4 marzec 2021
Dostawcy zgłaszają duże zainteresowanie handlowe i przewidują świetlaną przyszłość dla marki. Kissabel®, innowacyjna seria odmian jabłek o czerwonym lub różowym miąższu, oferuje coraz większej liczbie europejskich nabywców ogromną szansę na zwiększenie sprzedaży. Jest to pogląd podzielany przez niektórych wiodących dostawców na kontynencie, którzy obecnie zgłaszają poziomy popytu komercyjnego znacznie przekraczające dostępną podaż. »
Partnerzy