Nowa formuła targów ColdChain Poland 2021

4 luty 2021
Biorąc pod uwagę niepewną sytuację epidemiczną, organizatorzy targów ColdChain Poland  przygotowują się na różne scenariusze. Najbliższa edycja targów ColdChain Poland odbędzie się według planu w dniach 20-22 kwietnia 2021r. Jeżeli sytuacja oraz warunki administracyjne na to pozwolą, targi odbędą się w wersji tradycyjnej – stacjonarnej w Expo XXI w Warszawie (oczywiście z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa).Mając na względzie niepewność co do sytuacji związanej z epidemią koronawirusa,  w dłuższej perspektywie czasu oraz w trosce o komfort partnerów, organizatorzy pracują także nad  alternatywnym scenariuszem – wersją on-line.

Targi ColdChain Poland to idealne miejsce do promowania usług i produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych. Prezentacja na wydarzeniu umożliwia nawiązanie kontaktów z producentami szukającymi rozwiązań w zakresie chłodnictwa i logistyki w temperaturze kontrolowanej. Chłodniczy łańcuch dostaw pozwala wydłużyć okres trwałości produktów poprzez utrzymanie stałej temperatury na wszystkich jego etapach. ColdChain Poland wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorców działających na rozwijającym się rynku logistyki w temperaturze kontrolowanej i zaprasza do wzięcia udziału w wydarzeniu.


Strategicznym partnerem ColdChain Poland są targi WorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń gwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży.
Organizatorzy targów ColdChain Poland pragną zapewnić, że cały zespół intensywnie pracuje nad tym, aby w 2021 roku zjednoczyć branżę producentów chłodniczego łańcucha dostaw oraz, że reagują na zmieniającą się rzeczywistość i pozostają elastyczni, aby dopasować ofertę do potrzeb klientów.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: lukasz@coldchain.pl; www.coldchain.pl

Przeczytaj również:

Dzień mrożonej żywności

5 marzec 2021
Anuga Frozen Food z innowacyjnymi produktami mrożonymi i nowymi trendami. 6 marca 2021 r. to Dzień Mrożonki. Mrożonki narodziły się 91 lat temu w dziesięciu sklepach spożywczych w małym mieście Springfield w amerykańskim stanie Massachusetts. Po raz pierwszy można było tu kupić mrożonki, takie jak warzywa, owoce i ryby. Zastosowanym tu trikiem było tak zwane mrożenie szokowe, które do dziś jest najdelikatniejszą metodą konserwacji, ponieważ całkowicie obywa się bez konserwantów. »

Grupa Emsur uzyskuje certyfikaty ISO 9001 i 14001 we wszystkich swoich zakładach

5 marzec 2021
Emsur pomyślnie przeszedł audyty ISO 9001 i 14001 w zakresie systemów zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego. Grupa dodatkowo wzmacnia swoje zaangażowanie w doskonałość operacyjną i zrównoważony rozwój. Dzięki tym dwóm certyfikatom EMSUR ratyfikuje swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ochronę środowiska, a także promowanie kultury doskonałości w zakresie jakości i bezpieczeństwa. »

Popyt na jabłka Kissabel nadal przewyższa podaż

4 marzec 2021
Dostawcy zgłaszają duże zainteresowanie handlowe i przewidują świetlaną przyszłość dla marki. Kissabel®, innowacyjna seria odmian jabłek o czerwonym lub różowym miąższu, oferuje coraz większej liczbie europejskich nabywców ogromną szansę na zwiększenie sprzedaży. Jest to pogląd podzielany przez niektórych wiodących dostawców na kontynencie, którzy obecnie zgłaszają poziomy popytu komercyjnego znacznie przekraczające dostępną podaż. »
Partnerzy