WorldFood Poland - biznesowe targi poświęcone sektorowi spożywczemu

20 luty 2021

WorldFood Poland Digital Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku. Specjalnie do tego przygotowana platforma umożliwia zorganizowanie spotkań online dla osób związanych z branżą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa w ramach wybranych indywidualnych lub grupowych rozmów, umawianych po akceptacji obu stron. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji w formie online, która są nieodłącznym elementem targów WorldFood Poland.

Targi WorldFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone przemysłowi spożywczemu – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż. Swoją tematyką obejmują takie sektory jak: owoce i warzywa, mięso i ryby, nabiał, wyroby piekarnicze, słodycze i przekąski, oleje i tłuszcze, napoje bezalkoholowe, alkohole, kawa i herbata, surowce i dodatki do żywności, sprzęt i oprogramowanie do produkcji i przetwórstwa, urządzenia filtrujące, grzewcze i chłodnicze. Swoje produkty można prezentować w strefie produktów konwencjonalnych lub organicznych – EcoFood Poland.

Polski sektor owoców i warzyw podczas WorldFood Poland
Polski sektor owoców i warzyw, mimo licznych problemów, w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Polska jest istotnym producentem warzyw i owoców a także zagęszczonych soków owocowych i mrożonych owoców w skali Europy. Jakość handlowa i konsumpcyjna polskich owoców i warzyw powoduje, że cieszą się one coraz większym zainteresowaniem partnerów handlowych na rynkach z całego świata. WorldFood Poland oferuje możliwość spotkania polskiego przemysłu rolno-spożywczego z międzynarodowymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych w Polsce i na świecie.

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu WorldFood Poland umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację  nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji - wszystko w 3 dni!

3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji 
Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje  świetną okazję do networkingu.
Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży , jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek,  ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.

Spotkanie całej branży spożywczej już w kwietniu 2021
Sektor spożywczy zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby być na bieżąco z informacjami z rynku i trendami kształtującymi przyszłość branży. Chociaż rok 2021 nie przyniósł natychmiastowego powrotu do normalności, na który wszyscy liczyliśmy, chcę Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć branżę spożywczą, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań, czy połączenia obu – zapewnia Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: virtual@worldfood.plwww.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy