Obeikan MDF zaprezentuje się po raz pierwszy na Expoalimentaria Perú

3 wrzesień 2019

Obeikan MDF, hiszpańska firma produkująca opakowania MDF, weźmie udział w nadchodzącej edycji Expoalimentaria Perú jako wystawca. Największe wydarzenie dla przemysłu spożywczego w Ameryce Łacińskiej, które odbędzie się w dniach 25–27 września w peruwiańskiej stolicy Limy. W tegorocznej edycji firma pakująca Obeikan MDF bierze udział po raz pierwszy z własnym stoiskiem o powierzchni 24 metrów kwadratowych, E61-E62, w Jockey Exhibition Centre.

Pojemniki opakowaniowe i gabloty wystawowe, które będą wystawiane w ciągu trzech dni imprezy, zostały specjalnie wybrane w celu uzupełnienia produkcji w regionie andyjskim, z myślą o głównych produktach sprzedawanych przez Peru i zgodnie z potrzebami dostawców w Peru i innych pobliskich krajach. „Będziemy prezentować wybór naszych specjalnych opakowań na winogrona, awokado, szparagi i owoce cytrusowe. Ponadto pokażemy przykłady nowej linii wyświetlaczy, które zaprojektowaliśmy do prezentacji produktów w punkcie sprzedaży ”- powiedział Salvador Martínez, dyrektor generalny Obeikan MDF.

Aby odwiedzający targi mogli zapoznać się z całym procesem montażu używanym przez Obeikan do pakowania, firma z Walencji przekaże jedną z najnowocześniejszych maszyn pakujących. „Ważne jest, aby profesjonaliści handlowi, marketerzy i eksporterzy mieli okazję zapoznać się z systemem do samodzielnego montażu, którego używamy w Obeikan MDF. Nie możemy wymyślić lepszego sposobu na promocję naszego produktu niż pokazanie procesu na miejscu, aby ludzie mogli potwierdzić odporność naszego materiału z pierwszej ręki, co czyni go idealnym wsparciem dla eksportu na duże odległości ”, podsumowuje Martínez .

Oprócz tej gwarancji Obeikan MDF oferuje wiele opcji dostosowywania opakowania. Ten czynnik różnicujący, pozwala swoim klientom osiągnąć znaczącą pozycję na liniach regałowych na całym świecie. Chiny, Brazylia, Indie, Japonia, Korea Południowa, Kanada i Stany Zjednoczone to tylko niektóre rynki, na których opakowania firmy Obeikan MDF są obecne. Dołączają do nich duże europejskie sieci handlowe, takie jak Edeka, Tesco, Marks & Spencer, Aldi i Leclerc, które doceniają zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój, projektowanie i innowacje.

Opakowanie z potrójnymi zaletami
Propozycja Obeikan MDF to opakowanie, które oferuje największą wytrzymałość w transporcie na duże odległości. Jest to również zrównoważona alternatywa, wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu i recyklingu, która oferuje potężne narzędzie marketingowe zarówno dla producentów - w celu wyróżnienia swojej marki - jak i dla sprzedawców detalicznych, podczas ustawiania produktu na liniach półkowych.

Mat. prasowe: MINT

Przeczytaj również:

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »

Macfrut - miejsce, w którym można dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza ten sektor

20 maj 2024
Macfrut, międzynarodowe wydarzenie dla branży świeżych produktów, po raz kolejny spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem wystawców. W trzydniowych targach w Rimini Expo Centre wzięło udział ogółem 56 200 osób, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z rokiem ubiegłym. To była najbardziej ekscytująca edycja jak dotąd i widać, że branża jest dynamiczna i pewna przyszłości. Powodów do zadowolenia z przebiegu tej imprezy jest wiele. »
Partnerzy