Nowa formuła targów ColdChain Poland 2021

2 marzec 2021
ColdChain Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla przedsiębiorstw działających w chłodniczym łańcuchu dostaw, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji, które są nieodłącznym elementem targów ColdChain Poland.

Nowoczesna rozwiązanie dla poszukujących partnerów biznesowych
ColdChain Poland Virtual Expo to wyjątkowa platforma internetowa, która umożliwia spotkanie i współpracę osób związanych z branżą chłodniczego łańcucha dostaw, branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa. Prezentacja na wydarzeniu to okazja do nawiązania kontaktów z przedstawicielami firm szukającymi rozwiązań w zakresie chłodnictwa i logistyki w temperaturze kontrolowanej.Nawiązywanie kontaktów biznesowychodbywa się w ramach wybranych spotkań indywidualnych, umawianych po akceptacji obu stron. Platforma daje możliwość łączenia się online zarówno z nowymi, jak i już istniejącymi klientami i partnerami biznesowymi, w przyjaznym i otwartym środowisku podczas 3 dni trwania targów.

Platforma łącząca świat chłodniczego łańcucha dostaw z branża spożywczą
Strategicznym partnerem ColdChain Poland są targiWorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń w ramach jednej platformy internetowejgwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży.

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu  umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: lukasz@coldchain.pl; www.coldchain.pl

Przeczytaj również:

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »
Partnerzy