MLEKOVITA liderem w produkcji serów miękkich – rocznie wytwarza 42 tys. ton

30 marzec 2021
3,5 tys. ton – tyle serów miękkich wytwarzanych jest średnio każdego miesiąca we wszystkich zakładach Grupy MLEKOVITA. Taki wynik czyni firmę liderem w produkcji serów z tego segmentu. Konsumenci doceniają wysoką jakość serów miękkich, których bogaty asortyment pod marką MLEKOVITA obejmuje m.in. twarogi i twarożki, sery Favita, Mozzarella, Mascarpone czy sery pleśniowe.

Sery miękkie to kategoria, która cieszy się popularnością przez cały, ale znaczne tendencje wzrostowe notuje zwłaszcza w okresach świątecznych. Największa sprzedaż tradycyjnie odnotowywana jest w okresie poprzedzającym Wielkanoc, kiedy to klienci z myślą o świątecznych wypiekach częściej sięgają po twarogi sernikowe, a także po inne sery miękkie do przygotowania potraw na świąteczny stół.

– Twaróg, potocznie zwany białym serem, jest obecny w polskiej kuchni od pokoleń. Kiedyś wytwarzany był przez gospodynie niemal w każdym domu, dzisiaj konsumenci sięgają po produkty MLEKOVITY, znanej i renomowanej marki o ugruntowanej pozycji na rynku. W naszym portfolio posiadamy szeroki wybór najwyższej jakości produktów, które doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów. Rocznie produkujemy 42 tys. ton serów miękkich, konsekwentnie rozszerzając asortyment w tej kategorii – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. –Jako że wśród wielkanocnych ciast na polskich stołach od lat królują serniki, w okresie poprzedzającym święta odnotowujemy zwiększone zainteresowanie twarogami. Nasi klienci najchętniej wybierają twarogi sernikowe: Na Polski Stół oraz Hanusi. Wszystkie nasze sery miękkie to wyśmienite produkty najwyższej jakości – bez konserwantów, barwników i aromatów. A ponadto można je kupić w szybki i wygodny sposób, korzystając z oferty naszego sklepu internetowegomlekovitka.pl.

Kategoria serów miękkich Grupy MLEKOVITA jest bardzo bogata – samych twarogów i twarożków oferuje ponad dwadzieścia różnych rodzajów. Wśród tych sernikowych najpopularniejsze są twaróg sernikowy premium18%Na Polski Stół1kg oraz twaróg Hanusi (6,5% tłuszczu) 500 g i 1 kg oferowane w wygodnych wiaderkach. Produkty są w pełni naturalne, bez konserwantów, barwników i aromatów. Twaróg Na Polski Stół dzięki zawartości 18% tłuszczu jest wyjątkowo kremowy. Oba mogą stanowić bazę do puszystych i delikatnych serników oraz innych ciast i deserów. Sprawdzają się też w takich potrawach, jak pierogi czy naleśniki. W ofercie MLEKOVITY znajdują się także twarogi regionalne, np. mielony z Trzebowniska. 

Pod marką MLEKOVITA klienci znajdą oczywiście także tradycyjne twarogi w postaci kostki, krajanki czy klinka (także w wersji bez laktozy), o różnej zawartości tłuszczu i w różnych gramaturach. Poza twarogami do wielkanocnych deserów świetnie sprawdzi się też Mascarpone Kuchmistrza, czyli śmietankowo-kremowy ser typu włoskiego. Do sałatek warto zaś wybrać sery Mozzarella, Favita (również bez laktozy) czy nowość: Salatos – ser sałatkowy typu bałkańskiego. Szybko rosnącą kategorią są również sery pleśniowe, które są popularnym składnikiem deski serów, dodatkiem do wielu dań i przekąsek – podawanych także podczas wielkanocnego świętowania. MLEKOVITA oferuje tu sery w linii La Polle: Brie i Camembert z porostem szlachetnej pleśni oraz Polish Bleuz niebieską szlachetną pleśnią. Dla konsumentów poszukujących inspiracji w kuchniach świata polecamy natomiast serek śmietankowy „nie tylko do sushi”.

Szeroki asortyment serów miękkich, niezbędnych do wielkanocnych przygotowań, znaleźć można w szerokiej dystrybucji w sklepach spożywczych w całej Polsce, w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka, a także w wygodnym kanale sprzedaży, jakim jest sklep internetowy mlekovitka.pl. MLEKOVITA jako jedyna oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju, dzięki czemu jej produkty mogą docierać do wszystkich konsumentów w Polsce.

Biuro Prasowe MLEKOVITA

Przeczytaj również:

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »
Partnerzy