Marlene®: rozpoczyna się intensywna międzynarodowa kampania telewizyjna, cyfrowa i w mediach społecznościowych

6 kwiecień 2021
The celebrations for the 25th anniversary of Marlene® apples, the flagship brand of the Italian VOG Consortium, are continuing with an intense multi-channel advertising campaign involving countries such as Italy, Spain, Malta, Cyprus, Libya, Jordan, the Netherlands and Scandinavia. 
Following the success of the international digital contest launched last autumn, which attracted 6000 entries from 36 countries, the winning artwork representing Marlene® apples will star in this second part of the season and will also be featured in TV commercials and the digital campaign in the spring. 
“This is a truly important international communication campaign,” comments Hannes Tauber, Marketing Manager at the VOG Consortium. “We will be present in over 10 countries in the second half of the season with dedicated campaigns to further enhance Marlene®’s important 25th anniversary. The various channels will put the spotlight on the winning work, ‘Ninfa Marlene®’ (Marlene® the Nymph) by Francesca Cito, who offered a stylish and imaginative interpretation of the places where our apples are cultivated. The new Marlene® look, already featured on packs and stickers, is now also the star of our advertising campaign.” 
On TV and digital channels, Marlene® apples are back with the famous commercial “Marlene®, daughter of the Alps” in a special new version dedicated to the 25-year anniversary, in both 15- and 20-second formats. Meanwhile, the social media channels will be animated with 25 exciting stories about South Tyrolean producers and Marlene® apples in an internationally coordinated campaign that will end on 2 May. 
Moreover, in Italy, some of the finalist images from the digital contest have been used to decorate public transport in Milan, bringing a touch of colour and charm to the city streets.

Przeczytaj również:

Macfrut - dzień trzeci

10 maj 2024
Nowe granice podkładek. Powrót do przeszłości w świecie podkładek dla najpopularniejszych włoskich roślin owocowych, takich jak jabłka, gruszki i owoce pestkowe. Kierunek badań ma na celu odzyskanie „starego” wigoru tych roślin, aby uczynić je odpornymi na nowe fitopatologie. Wyłoniło się to podczas Międzynarodowego Sympozjum Podstawek, w którym uczestniczyli czołowi badacze z całego świata. Orodnictwo włoskie i europejskie w ogóle przesuwa się na wschód, szczególnie do Azerbejdżanu, Uzbekistanu czy Mołdawii, »

Macfrut drugiego dnia

9 maj 2024
Międzynarodowe targi sektora świeżych produktów, które do jutra odbędą się w Rimini Expo Center, w centrum uwagi znajdą się innowacje w biorozwiązaniach i badania odmianowe w sektorze winogron stołowych. Zaprezentowano także Program Transformacji Rolnej Demokratycznej Republiki Konga. Demokratyczna Republika Konga ma bardzo duży potencjał i dąży do stworzenia możliwości partnerstwa dla włoskich i europejskich firm pragnących inwestować w tym państwie afrykańskim. »

Macfrut - 8 maja

8 maj 2024
Doświadczenia z uprawą w pomieszczeniach i zastosowania farmaceutyczne. Rolnictwo wertykalne: znaczenie współpracy multidyscyplinarnej, kluczowej w środowisku akademickim, krzyżuje innowacyjne praktyki agronomiczne z korzyścią dla zdrowia i jakości życia. Nie zapominając o potrzebie niemal ciągłych badań, jak zauważyła Andrea Primavera, prezes Fippo (Włoskiej Federacji Oficjalnych Producentów Roślin). To wokół tych koncepcji powstała konferencja »
Partnerzy