Marlene®: rozpoczyna się intensywna międzynarodowa kampania telewizyjna, cyfrowa i w mediach społecznościowych

6 kwiecień 2021
The celebrations for the 25th anniversary of Marlene® apples, the flagship brand of the Italian VOG Consortium, are continuing with an intense multi-channel advertising campaign involving countries such as Italy, Spain, Malta, Cyprus, Libya, Jordan, the Netherlands and Scandinavia. 
Following the success of the international digital contest launched last autumn, which attracted 6000 entries from 36 countries, the winning artwork representing Marlene® apples will star in this second part of the season and will also be featured in TV commercials and the digital campaign in the spring. 
“This is a truly important international communication campaign,” comments Hannes Tauber, Marketing Manager at the VOG Consortium. “We will be present in over 10 countries in the second half of the season with dedicated campaigns to further enhance Marlene®’s important 25th anniversary. The various channels will put the spotlight on the winning work, ‘Ninfa Marlene®’ (Marlene® the Nymph) by Francesca Cito, who offered a stylish and imaginative interpretation of the places where our apples are cultivated. The new Marlene® look, already featured on packs and stickers, is now also the star of our advertising campaign.” 
On TV and digital channels, Marlene® apples are back with the famous commercial “Marlene®, daughter of the Alps” in a special new version dedicated to the 25-year anniversary, in both 15- and 20-second formats. Meanwhile, the social media channels will be animated with 25 exciting stories about South Tyrolean producers and Marlene® apples in an internationally coordinated campaign that will end on 2 May. 
Moreover, in Italy, some of the finalist images from the digital contest have been used to decorate public transport in Milan, bringing a touch of colour and charm to the city streets.

Przeczytaj również:

Kuchnia, kawa i kultura: Targi specjalistyczne F&B w Azji prezentują ekscytujący skład

19 czerwiec 2024
Od jadalnych sztućców po musujące sake i meksykańskie papryczki chili, Specialty Food & Drinks Asia oraz Specialty Coffee & Tea Asia stanowią główną platformę dla branży rzemieślniczej, smakoszy i wyśmienitej żywności i napojów. SFDA i SCTA powracają w tym roku do Sands Expo & Convention Center w dniach 26–28 czerwca 2024 r., aby zgromadzić Singapur i międzynarodową branżę żywności i napojów (F&B). »

Rejestracja na PROGNOFRUIT jest już otwarta – Budapeszt, Węgry

18 czerwiec 2024
Konferencja Prognosfruit to wiodące coroczne wydarzenie w Europie dla sektora jabłek i gruszek, gromadzące producentów z całej Europy i spoza niej. Po udanym powrocie do Trydentu w zeszłym roku, targi Prognosfruit 2024 odbędą się w Budapeszcie na Węgrzech w dniach 7–9 sierpnia 2024 r. Rejestracja jest już otwarta, a zainteresowane strony mogą rejestrować się za pośrednictwem strony internetowej Prognosfruit. »

Rejestracja do Europa 2024 rozpoczyna się wraz z ofertą Early Bird

17 czerwiec 2024
Degustatorzy branży F&B z całego świata mogą rozpocząć planowanie swojego udziału w targach Fi Europe 2024, które powrócą do Messe Frankfurt w dniach 19–21 listopada 2024 r. Ruszyła rejestracja na Fi Europe 2024, którego nie można przegapić w swoich harmonogramach, i skorzystać ze zniżki za wczesną rezerwację. Osoby, które zarejestrują się przed 14 lipca, kwalifikują się do stawki wprowadzającej w wysokości 49 EUR, która obejmuje wstęp na konferencję Fi Europe. »
Partnerzy