Marlene®: rozpoczyna się intensywna międzynarodowa kampania telewizyjna, cyfrowa i w mediach społecznościowych

6 kwiecień 2021
The celebrations for the 25th anniversary of Marlene® apples, the flagship brand of the Italian VOG Consortium, are continuing with an intense multi-channel advertising campaign involving countries such as Italy, Spain, Malta, Cyprus, Libya, Jordan, the Netherlands and Scandinavia. 
Following the success of the international digital contest launched last autumn, which attracted 6000 entries from 36 countries, the winning artwork representing Marlene® apples will star in this second part of the season and will also be featured in TV commercials and the digital campaign in the spring. 
“This is a truly important international communication campaign,” comments Hannes Tauber, Marketing Manager at the VOG Consortium. “We will be present in over 10 countries in the second half of the season with dedicated campaigns to further enhance Marlene®’s important 25th anniversary. The various channels will put the spotlight on the winning work, ‘Ninfa Marlene®’ (Marlene® the Nymph) by Francesca Cito, who offered a stylish and imaginative interpretation of the places where our apples are cultivated. The new Marlene® look, already featured on packs and stickers, is now also the star of our advertising campaign.” 
On TV and digital channels, Marlene® apples are back with the famous commercial “Marlene®, daughter of the Alps” in a special new version dedicated to the 25-year anniversary, in both 15- and 20-second formats. Meanwhile, the social media channels will be animated with 25 exciting stories about South Tyrolean producers and Marlene® apples in an internationally coordinated campaign that will end on 2 May. 
Moreover, in Italy, some of the finalist images from the digital contest have been used to decorate public transport in Milan, bringing a touch of colour and charm to the city streets.

Przeczytaj również:

LibyaFood Expo 2026 – Brama do dynamicznie rozwijającego się rynku Afryki Północnej

31 październik 2025
Siódma edycja LibyaFood Expo, największych i najważniejszych targów branży spożywczej w Libii, odbędzie się w dniach 29 marca – 1 kwietnia 2026 roku na terenie Tripoli International Fair Ground. To kluczowe wydarzenie stanowi wyjątkową platformę dla krajowych i międzynarodowych producentów żywności, umożliwiając im prezentację oferty, nawiązywanie kontaktów biznesowych i ekspansję na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków Afryki Północnej. »

Polscy rolnicy docenieni przez PepsiCo w ramach Global Farmer Awards

31 październik 2025
Firma PepsiCo po raz pierwszy nagrodziła rolników z całego świata w ramach Global Farmer Awards – inicjatywy promującej zrównoważone i innowacyjne praktyki rolnicze. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 15 października w Purchase w stanie Nowy Jork. Wśród blisko 60 laureatów z 19 krajów znaleźli się także przedstawiciele z Polski – firma Jagrol, prowadząca nowoczesne uprawy ziemniaków w województwie wielkopolskim. »

FRIZO – naturalna wydajność i polska innowacja w chłodnictwie i ciepłownictwie przyszłości

30 październik 2025
Nowoczesne chillery amoniakalne FRIZO łączą ekologię, efektywność i bezpieczeństwo. Dzięki zastosowaniu naturalnego czynnika chłodniczego – amoniaku (NH₃) – oraz innowacyjnych rozwiązań, takich jak trójsekcyjny separator oleju czy automatyczny układ powrotu oleju, urządzenia te zapewniają stabilną i ekonomiczną pracę przez długie lata. Kompaktowa konstrukcja, wysoki współczynnik efektywności (COP) oraz niskie koszty eksploatacji czynią chillery FRIZO idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych zakładów »
Partnerzy