Fruchtwelt Bodensee 2018

27 luty 2018

Fruchtwelt Bodensee ponownie podkreśliły swoją pozycję najważniejszych targów branżowych dla producentów owoców, rolników. Trzy dni interesujących wykładów i dyskusji, pomogły wzmocnić solidarność w branży sadowniczej w tych burzliwych gospodarczo czasach. Łącznie z rekordową liczbą 381 wystawców z 13 krajów, ósma edycja międzynarodowych targów przyciągnęła 15 900 gości (2016: 16 900) na tereny targowe we Friedrichshafen.
Klaus Wellmann, dyrektor generalny Messe Friedrichshafen, podsumował pozytywne wyniki po trzech dniach targów: "Siła Fruchtwelt Bodensee polega na połączeniu wysokich kompetencji technicznych oferowanych podczas programu wsparcia w połączeniu z wyspecjalizowanym asortymentem na wysokim poziomie oferowanym przez wystawców. Mimo trudnej sytuacji ekonomicznej wielu producentów owoców przybyło tu, aby wymienić poglądy z kolegami, znaleźć rozwiązania dla siebie i pozytywnie spojrzeć w przyszłość."

Wśród wystawców obecny był branżowy magazyn Poland Fruits promujący polskie marki na rynkach międzynarodowych.

2018-02-27-bodensee2.jpg2018-02-27-bodensee1.jpg

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy