POLAGRA 2021 – stacjonarnie i online

13 wrzesień 2021
Trwają przygotowania do targów POLAGRA zaplanowanych na dni 4- października tego roku. Jak została zaplanowana formuła tegorocznej edycji wydarzenia?

Targi POLAGRA to jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora spożywczo-gastronomicznego. Wydarzenie co roku odwiedza kilkanaście tysięcy gości, z kraju i zagranicy. W tym roku zarówno wystawcy, jak i zwiedzający będą mogli w znaczący sposób zintensyfikować swoje działania mające na celu pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wynika to z rozwinięcia formuły targów – ta tradycyjna, oparta o spotkania „face to face” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich będzie dodatkowo wspierana dedykowaną platformą online.

Ekspozycja
Targi to przede wszystkim bezpośrednie kontakty, spotkania w scenerii licznych stoisk, możliwość posmakowania nowych produktów, zobaczenia maszyn podczas pracy. Tak też przygotowywana jest tegoroczna ekspozycja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, na której pojawią się stoiska producentów wyrobów mleczarskich, mięsnych, owocowo-warzywnych, słodyczy, alkoholi i innych. Mocną stroną wystawy będzie część dedykowana technologiom spożywczym, na której będzie można zobaczyć najnowsze maszyny i kompletne linie produkcyjne. Nie zabraknie również rozwiązań dla gastronomii, kawiarni i piekarni. Całość uzupełnia strefy warsztatowe i konkursowe, w tym strefa Ogólnopolskiego konkursu dla piekarzy Master Baker oraz Master Class Show, w której pojawią się znakomici szefowie kuchni.

Platforma online
W tym roku uczestnicy targów, zarówno wystawcy, jak i zwiedzający, będą mogli spotkać się także w przestrzeni wirtualnej, która uzupełni stacjonarną wystawę. Platforma internetowa targów POLAGRA to nowy krok w realizacji projektów targowych, oparty na działaniu sztucznej inteligencji wykorzystywanej w kojarzeniu partnerów biznesowych. Po zarejestrowaniu uczestnictwa aplikacja zarekomenduje zwiedzającym potencjalnych rozmówców, a umówione spotkania zapisze w kalendarzu zsynchronizowanym z Google i Outlookiem. Zwiedzający będą mogli zapoznać się z listą wystawców targów Polagra, zaprosić ich na spotkania, a także przejrzeć listę produktów oferowanych przez wystawców. Udział w targach wzbogacony o korzystanie z platformy online będzie zatem dawał ogromne możliwości w zakresie poszerzania kontaktów handlowych. Ponadto będzie również okazją do poszerzenia wiedzy o branży podczas dostępnych online konferencji i kongresów, w tym POLAGRA EXPORT MEETING. 

Taka formuła targów, łącząca spotkania na ekspozycji ze spotkaniami online znacznie poszerzy zasięg wydarzenia. Obie płaszczyzny do rozmów nie są dla siebie alternatywami, ale tworzą rozwiązanie symbiotyczne dające możliwość odbycia większej ilości spotkań przypadających na jedną firmę, a do tego pozwalające na efektywniejszy rozwój sieci konaków z partnerami zagranicznymi, nawet w przypadku ograniczeń w podróży. Co więcej, bilet lub zaproszenie na targi stacjonarne umożliwi dostęp do platformy online, która będzie otwarta do 8 września.

Więcej informacji: www.polagra.pl 

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy