8 edycja najważniejszych targów dla branży spożywczej WorldFood Poland ponownie na wiosnę

11 październik 2021
Kolejna edycja największych targów żywności i napojów w Polsce odbędzie się tradycyjnie – stacjonarnie w dniach 5 – 7 kwietnia 2022 r. w EXPO XXI w Warszawie. Po miesiącach przestoju spowodowanych obostrzeniami covidowymi, nadszedł czas, aby przywrócić do życia targową atmosferę i spotkać się na żywo. Organizatorzy targów podkreślają, że niezwykle cieszą się na możliwość bezpośrednich spotkań a wśród Wystawców i Odwiedzających potrzeba kontaktu na żywo jeszcze nigdy nie była tak wielka.

Organizatorzy targów, przygotowując w kwietniu 2021 roku edycję online, udowodnili, że można elastycznie i szybko reagować na zmieniającą się rzeczywistość  i zapewniają, że bez względu na okoliczności, wciąż będą dostosowywać swoją ofertę do panujących warunków, aby zapewnić wystawcom i odwiedzającym maksimum korzyści. Targi w formie wydarzenia online umożliwiły firmom wzajemne kontakty handlowe oraz prezentację ofert i produktów w czasie kiedy spotkania twarzą w twarz nie były możliwe. Na szczęście sezon targowy zarówno w Polsce jaki i na rynkach europejskich powoli już startuje i wraca do swojego normalnego rytmu pracy.  W nadchodzącej edycji jak mówi dyrektor targów Agnieszka Szpaderska: „Bardzo liczymy na integrację całej branży spożywczej. Tym razem już na żywo, tym bardziej, że po wielu miesiącach pracy zdalnej, brakowało nam bezpośrednich spotkań, możliwości wypicia wspólnie kawy oraz przeżycia emocji i doświadczeń, które zawsze towarzyszyły nam podczas trzech dni targowych. Jesteśmy pewni, że kryzys już za nami. Firmy wchodzą w tak zwaną „nową rzeczywistość” w której muszą się rozeznać i nauczyć funkcjonować  i teraz jest dobry moment, aby zaprezentować swoją silną pozycję na rynku i zdobyć nowych kontrahentów, a najlepszym do tego miejscem będą targi WorldFood Poland.”

W związku z dużym zainteresowaniem targami, organizatorzy zachęcają do rezerwacji stoisk już teraz aby zapewnić sobie dobrą lokalizację i jak najlepiej wykorzystać potencjał biznesowy jaki niesie ze sobą uczestnictwo w targach. Będzie to świetna okazja do odnowienia osobistych relacji oraz nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Już ponad połowa miejsc wystawienniczych jest wykupiona. Warto więc już teraz zaplanować swój udział i zapewnić sobie miejsce, tym bardziej, że obecne ceny obowiązują tylko do końca roku a od stycznia wzrosną. 

Targi WorldFood Poland to wydarzenie B2B skierowane do branży spożywczej. Sercem targów są liczne rozmowy przy stoiskach bogatych w produkty spożywcze i napoje z całego świata, to tam rodzą się nowe relacje biznesowe, następuje wymiana kontaktów oraz odbywają się degustacje. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym.  Na targach prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na kategorie produktowe: produkty spożywcze i  napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, nabiał, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, żywność  funkcjonalna, ryby i owoce morza, owoce i warzywa, mięso i drób, kawa i herbata, mrożonki, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej. 


WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym. 

Zapraszamy 5-7 kwietnia 2022, EXPO XXI na WorldFood Poland. Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »
Partnerzy