8 edycja najważniejszych targów dla branży spożywczej WorldFood Poland ponownie na wiosnę

11 październik 2021
Kolejna edycja największych targów żywności i napojów w Polsce odbędzie się tradycyjnie – stacjonarnie w dniach 5 – 7 kwietnia 2022 r. w EXPO XXI w Warszawie. Po miesiącach przestoju spowodowanych obostrzeniami covidowymi, nadszedł czas, aby przywrócić do życia targową atmosferę i spotkać się na żywo. Organizatorzy targów podkreślają, że niezwykle cieszą się na możliwość bezpośrednich spotkań a wśród Wystawców i Odwiedzających potrzeba kontaktu na żywo jeszcze nigdy nie była tak wielka.

Organizatorzy targów, przygotowując w kwietniu 2021 roku edycję online, udowodnili, że można elastycznie i szybko reagować na zmieniającą się rzeczywistość  i zapewniają, że bez względu na okoliczności, wciąż będą dostosowywać swoją ofertę do panujących warunków, aby zapewnić wystawcom i odwiedzającym maksimum korzyści. Targi w formie wydarzenia online umożliwiły firmom wzajemne kontakty handlowe oraz prezentację ofert i produktów w czasie kiedy spotkania twarzą w twarz nie były możliwe. Na szczęście sezon targowy zarówno w Polsce jaki i na rynkach europejskich powoli już startuje i wraca do swojego normalnego rytmu pracy.  W nadchodzącej edycji jak mówi dyrektor targów Agnieszka Szpaderska: „Bardzo liczymy na integrację całej branży spożywczej. Tym razem już na żywo, tym bardziej, że po wielu miesiącach pracy zdalnej, brakowało nam bezpośrednich spotkań, możliwości wypicia wspólnie kawy oraz przeżycia emocji i doświadczeń, które zawsze towarzyszyły nam podczas trzech dni targowych. Jesteśmy pewni, że kryzys już za nami. Firmy wchodzą w tak zwaną „nową rzeczywistość” w której muszą się rozeznać i nauczyć funkcjonować  i teraz jest dobry moment, aby zaprezentować swoją silną pozycję na rynku i zdobyć nowych kontrahentów, a najlepszym do tego miejscem będą targi WorldFood Poland.”

W związku z dużym zainteresowaniem targami, organizatorzy zachęcają do rezerwacji stoisk już teraz aby zapewnić sobie dobrą lokalizację i jak najlepiej wykorzystać potencjał biznesowy jaki niesie ze sobą uczestnictwo w targach. Będzie to świetna okazja do odnowienia osobistych relacji oraz nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Już ponad połowa miejsc wystawienniczych jest wykupiona. Warto więc już teraz zaplanować swój udział i zapewnić sobie miejsce, tym bardziej, że obecne ceny obowiązują tylko do końca roku a od stycznia wzrosną. 

Targi WorldFood Poland to wydarzenie B2B skierowane do branży spożywczej. Sercem targów są liczne rozmowy przy stoiskach bogatych w produkty spożywcze i napoje z całego świata, to tam rodzą się nowe relacje biznesowe, następuje wymiana kontaktów oraz odbywają się degustacje. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym.  Na targach prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na kategorie produktowe: produkty spożywcze i  napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, nabiał, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, żywność  funkcjonalna, ryby i owoce morza, owoce i warzywa, mięso i drób, kawa i herbata, mrożonki, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej. 


WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym. 

Zapraszamy 5-7 kwietnia 2022, EXPO XXI na WorldFood Poland. Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »
Partnerzy