WOP Dubai 2016

16 listopad 2016

Platforma Współpracy Handlowej POLAND FRUITS po raz kolejny promowała polskie firmy sektora owocowo-warzywnego na zagranicznym rynku. Targi produktów łatwo psujących się na Środkowym Wschodzie - WOP Dubai to doskonała okazja do zaprezentowania swojej działalności oraz nawiązania kontaktów handlowych na nowych rynkach.

W 8. edycji WOP DUBAI 2016 wzięło udział 235 wystawców z 34. krajów, co stanowi wzrost o 15% w porównaniu do ubiegłego roku. W  ponad 14. oficjalnych pawilonach z różnych krajów m.in. Australii, Belgii, Chin, Cypru, Egiptu, Francji, Grecji, Indii, Kenii, Maroka, Portugalii, Turcji i Hiszpanii można było poznać szeroką gamę oferowanych produktów i usług.

Na targi przybyło ponad 7000 odwiedzających z całego świata. Wystawa zbiegła się z 11. coroczną edycją targów IPM DUBAI 2016.

Targi potwierdzają swoją skuteczność o czym świadczy prawie 91% wystawców kontynuujących coroczne uczestnictwo w wydarzeniu.

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy