Adam Hall Group stawia na Great Wall jako wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach

2 marzec 2017
Adam Hall Group, za pośrednictwem swojego oddziału Adam Hall Asia Pte Ltd, przyspiesza swój dwuletni okres budowy silnej sieci efektywnie powiązanych dystrybutorów w regionie APAC. Singapurska gałąź niemieckiej Adam Hall Group wybrała spółkę Great Wall jako swojego wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach dla wszystkich marek z wyjątkiem Adam Hall Hardware.
Założona w 1997 roku przez Panów Kwong Wai Tonga i Ye Jin Bina spółka Great Wall ma siedzibę główną w Guangzhou i jest obecnie wiodącym dystrybutorem instrumentów muzycznych w Chinach. Dysponując filiami w Pekinie, Xi’an i Szanghaju, czterema salonami wystawowymi, szkołą muzyczną z 50 nauczycielami i 300 uczniami, firma Great Wall wciąż chce się rozwijać, choć już teraz może się pochwalić siecią 900 dealerów w całych Chinach.
Dwa strategicznie zlokalizowane magazyny, w Guangzhou i w Tianjin, pomagają w usprawnieniu obsługi i skróceniu czasów dostawy do dealerów.
„Mieliśmy zaszczyt powitać Panów Tonga i Bina w naszym salonie wystawowym w Singapurze na szeroko zakrojonych rozmowach dotyczących wizji przyszłości i planów naszych firm” – powiedział Chandan Mahtani, Dyrektor Zarządzający Adam Hall Asia Pte Ltd. „Zauważyłem, że łączy nas przywiązywanie dużej wagi do relacji z klientami i specjalistami z branży. Ponadto wysoko cenię ich nieustanne zaangażowanie w rozwój społeczności instrumentalistów”.
Adam Hall Group zdecydowała się zainwestować w swój azjatycki salon wystawowy w Singapurze, traktując go jako bramę do Azji. Ten salon wystawowy jest wykorzystywany nie tylko do demonstracji, ale także otwarty dla szkoleń i wydarzeń specjalnych. Adam Hall Asia Pte Ltd, podmiot w 100% zależny od Adam Hall GmbH, planuje więcej takich działań w ramach partnerskiej współpracy.
„Zawsze jest miło uczestniczyć w spotkaniu wszystkich naszych dystrybutorów, którzy wymieniają się pomysłami” – dodał Chandan Mahtani.
„Jesteśmy ogromnie zainteresowani dystrybucją marek Adam Hall Group w Chinach. Różnorodność i design tych produktów z pewnością zostaną docenione w naszej rozległej sieci dealerów. Fakt, że Adam Hall Group ma swoje własne zespoły R&D, wzornictwa i marketingu w niemieckiej siedzibie głównej w Neu Anspach, jest dla nas obietnicą jakości” – stwierdza Pan Tong.

Przeczytaj również:

Macfrut - dzień trzeci

10 maj 2024
Nowe granice podkładek. Powrót do przeszłości w świecie podkładek dla najpopularniejszych włoskich roślin owocowych, takich jak jabłka, gruszki i owoce pestkowe. Kierunek badań ma na celu odzyskanie „starego” wigoru tych roślin, aby uczynić je odpornymi na nowe fitopatologie. Wyłoniło się to podczas Międzynarodowego Sympozjum Podstawek, w którym uczestniczyli czołowi badacze z całego świata. Orodnictwo włoskie i europejskie w ogóle przesuwa się na wschód, szczególnie do Azerbejdżanu, Uzbekistanu czy Mołdawii, »

Macfrut drugiego dnia

9 maj 2024
Międzynarodowe targi sektora świeżych produktów, które do jutra odbędą się w Rimini Expo Center, w centrum uwagi znajdą się innowacje w biorozwiązaniach i badania odmianowe w sektorze winogron stołowych. Zaprezentowano także Program Transformacji Rolnej Demokratycznej Republiki Konga. Demokratyczna Republika Konga ma bardzo duży potencjał i dąży do stworzenia możliwości partnerstwa dla włoskich i europejskich firm pragnących inwestować w tym państwie afrykańskim. »

Macfrut - 8 maja

8 maj 2024
Doświadczenia z uprawą w pomieszczeniach i zastosowania farmaceutyczne. Rolnictwo wertykalne: znaczenie współpracy multidyscyplinarnej, kluczowej w środowisku akademickim, krzyżuje innowacyjne praktyki agronomiczne z korzyścią dla zdrowia i jakości życia. Nie zapominając o potrzebie niemal ciągłych badań, jak zauważyła Andrea Primavera, prezes Fippo (Włoskiej Federacji Oficjalnych Producentów Roślin). To wokół tych koncepcji powstała konferencja »
Partnerzy