Adam Hall Group stawia na Great Wall jako wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach

2 marzec 2017
Adam Hall Group, za pośrednictwem swojego oddziału Adam Hall Asia Pte Ltd, przyspiesza swój dwuletni okres budowy silnej sieci efektywnie powiązanych dystrybutorów w regionie APAC. Singapurska gałąź niemieckiej Adam Hall Group wybrała spółkę Great Wall jako swojego wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach dla wszystkich marek z wyjątkiem Adam Hall Hardware.
Założona w 1997 roku przez Panów Kwong Wai Tonga i Ye Jin Bina spółka Great Wall ma siedzibę główną w Guangzhou i jest obecnie wiodącym dystrybutorem instrumentów muzycznych w Chinach. Dysponując filiami w Pekinie, Xi’an i Szanghaju, czterema salonami wystawowymi, szkołą muzyczną z 50 nauczycielami i 300 uczniami, firma Great Wall wciąż chce się rozwijać, choć już teraz może się pochwalić siecią 900 dealerów w całych Chinach.
Dwa strategicznie zlokalizowane magazyny, w Guangzhou i w Tianjin, pomagają w usprawnieniu obsługi i skróceniu czasów dostawy do dealerów.
„Mieliśmy zaszczyt powitać Panów Tonga i Bina w naszym salonie wystawowym w Singapurze na szeroko zakrojonych rozmowach dotyczących wizji przyszłości i planów naszych firm” – powiedział Chandan Mahtani, Dyrektor Zarządzający Adam Hall Asia Pte Ltd. „Zauważyłem, że łączy nas przywiązywanie dużej wagi do relacji z klientami i specjalistami z branży. Ponadto wysoko cenię ich nieustanne zaangażowanie w rozwój społeczności instrumentalistów”.
Adam Hall Group zdecydowała się zainwestować w swój azjatycki salon wystawowy w Singapurze, traktując go jako bramę do Azji. Ten salon wystawowy jest wykorzystywany nie tylko do demonstracji, ale także otwarty dla szkoleń i wydarzeń specjalnych. Adam Hall Asia Pte Ltd, podmiot w 100% zależny od Adam Hall GmbH, planuje więcej takich działań w ramach partnerskiej współpracy.
„Zawsze jest miło uczestniczyć w spotkaniu wszystkich naszych dystrybutorów, którzy wymieniają się pomysłami” – dodał Chandan Mahtani.
„Jesteśmy ogromnie zainteresowani dystrybucją marek Adam Hall Group w Chinach. Różnorodność i design tych produktów z pewnością zostaną docenione w naszej rozległej sieci dealerów. Fakt, że Adam Hall Group ma swoje własne zespoły R&D, wzornictwa i marketingu w niemieckiej siedzibie głównej w Neu Anspach, jest dla nas obietnicą jakości” – stwierdza Pan Tong.

Przeczytaj również:

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »
Partnerzy