Cydr Lubelski Klasyczny otrzymał znak Poznaj Dobrą Żywność

3 kwiecień 2017

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty.

Cydr Lubelski, produkowany przez firmę AMBRA S.A. to naturalny i lekki napój alkoholowy wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z polskich jabłek. Marka jest liderem cydrów w Polsce z ponad 50% udziałem w rynku i stanowi wzorzec dla całej kategorii. Po raz kolejny została doceniona przez ekspertów zasiadających w Kapitule Programu za najwyższą jakość i naturalność.
- Wyróżnienie znakiem Poznaj Dobrą Żywność jest dla nas uhonorowaniem wysiłków wkładanych w naturalny proces produkcji Cydru Lubelskiego prosto z jabłka. AMBRA jako prekursor kategorii świadomie postawiła na produkt ze świeżo tłoczonego soku. Fermentujemy Cydr Lubelski prosto z soku z wytłoczonych jabłek, wykorzystując technologię do produkcji win musujących i nie używamy ani koncentratu, ani sztucznych dodatków. Nagroda mobilizuje nas do dalszej pracy na rzecz rozwoju całej kategorii – mówi Robert Walewski, brand manager marki Cydr Lubelski.

Przypomnijmy, że rynek cydrów w Polsce osiągnął wartość ok. 100 mln zł rocznie (ok. 15 mln l). Z badań konsumenckich wynika, że Polacy, którzy tak bardzo pokochali orzeźwiający smak naturalnego polskiego cydru, oczekują od tej kategorii dalszego rozwoju: różnorodności i wysokiej jakości.

- W 2016 r. wprowadziliśmy nowości, takie jak Perry Lubelski czy Cydr Lubelski Miodowy Mocny z przyprawami, które zostały bardzo ciepło przyjęte. W 2017 roku będziemy się koncentrować na rozwoju dystrybucji i promocji pełnej oferty Cydru Lubelskiego. Stawiamy na strategię „bogactwa cydrów” - rozszerzenia palety produktów i zapewnienia ich szerokiej dostępności. Wierzymy, że będzie ona świeżym impulsem do rozwoju całej kategorii. Szczegóły naszej letniej kampanii przedstawimy na konferencji prasowej pod koniec kwietnia – zapowiada Robert Walewski.

Mat. prasowe Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy