Private Label Show po raz czwarty w Lublinie!

27 listopad 2017
W dniach 7-8 grudnia 2017 odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show. Są to nowoczesne Targi business to business dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.

Rozwiń swój biznes
Targi organizowane są z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają lub są zainteresowane rozwinięciem produkcji w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food) oraz produktów naturalnych. Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.

Produkty naturalne
Formuła tegorocznej edycji Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show, na życzenie wystawców, poszerzona została o produkty naturalne i ekologiczne. Rynek produktów eko stale rośnie, na świecie jest jedną z niewielu branż, która od kilkudziesięciu lat permanentnie notuje wzrosty. Proces ten widoczny jest dla wszystkich konsumentów – półki ze zdrową żywnością można znaleźć już niemal w każdym dużym sklepie. Targi będą doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów rozwoju rynku produktów i usług naturalnych oraz powiązanych z nimi branż, a także możliwością do bezpośredniego kontaktu z podmiotami zainteresowanymi tą tematyką.

Nowoczesny handel
Na targach obecni są decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją, by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna. W poprzednich edycjach wydarzenia udział wzięli przedstawiciele następujących sieci handlowych: Aldik, Auchan, Bać Pol, Carrefour, Enter UK, Eurocash, GK Specjał, Grupa Passa, Intermarche, Kropka, Leclerc, LSS Społem, Makro, Marki Polskie, Mila, Piotr i Paweł, Polomarket, PSH Unia, Spar, Społem, Stokrotka, Topaz.

W tym samym czasie na terenie Targów Lublin S.A. odbędą się Targi Sadownicze Best Berries.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.
Wstęp na Targi jest bezpłatny po  wcześniejszej rejestracji, której można dokonać na stronie internetowej http://www.plshow.pl/pl/118/rejestracja_zwiedzajacych oraz na miejscu podczas trwania wydarzenia.

Targi Lublin, ul. Dworcowa 11, Lublin. Szczegóły: www.plshow.pl 

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy