Fruchtwelt Bodensee 2020

20 wrzesień 2019

Friedrichshafen – At Fruchtwelt Bodensee, young entrepreneurs with ideas on fruit cultivation and agriculture are to be given a platform for networking and drawing the attention of international trade visitors to their ideas. Starting now, founders of startups can apply to present themselves at no charge in the new startup area of the trade fair. “We our offering new market participants the opportunity to showcase their innovative products and services, which could range from practical approaches to fruit waste recycling through to digital solutions. Communication between young and established companies offers something for both sides: some will benefit from the experience and others from the innovation or a new way of thinking,” says Project Manager Petra Rathgeber.

From February 14 to 16, farmers, fruit growers, and distillers from all over Europe, along with around 400 exhibitors, will come together to find out more about and exchange ideas relating to commercial fruit cultivation, distillation, and agricultural technology. The professional highlight of the fair will be the 39th Lake Constance Fruit Growing Days, which includes a program of lectures on current topics relating to cultivation methods, land use, processing, marketing, and new legislation.
Fruchtwelt Bodensee will be open from February 14 to 16, 2020.

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy