Cydr produktem z potencjałem

16 wrzesień 2016
Lubelskie Święto Młodego Cydru odbędzie się już w najbliższą sobotę 17 września w Lublinie. Podczas tegorocznej edycji będziemy też rozmawiać o potencjale cydru w kontekście produktów regionalnych. Dyskusja połączona z degustacją komentowaną odbędzie się w Restauracji Trybunalska o godz. 13.00, przy ul. Rynek 4. Gospodarzem wydarzenia jest Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru. Obowiązują wcześniejsze zapisy.

Spotkanie branżowe odbędzie się w formie panelu dyskusyjnego. Wezmą w nim udział producenci cydru, sadownicy, naukowcy, sommelierzy i eksperci rynkowi. Tematem przewodnim będzie potencjał cydru, jako produktu regionalnego. Dyskusję poprowadzi Tomasz Prange-Barczyński, redaktor naczelny Magazynu Wino. To kolejna z atrakcji towarzyszących tegorocznej edycji Lubelskiego Święta Młodego Cydru.
- Tak jak Toskania nie mówi o winogronach, tylko o kulturze wina, my również nie chcemy już tylko dyskutować o polskich jabłkach, ale także o bogactwie polskich cydrów. Konsumenci oczekują od nas różnorodności. Święto będzie pierwszą okazją do pełnego rozsmakowania się w tej różnorodności, zapowiedzią zmian, które czekają cały rynek cydru - mówił Robert Ogór, prezes AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego podczas konferencji prasowej zapowiadającej tegoroczne Lubelskie Święto Młodego Cydru.

W sobotę poznamy kolejne opinie na ten temat. Wśród zagadnień spotkania są m.in. warunki produkcji i sprzedaży cydru, narzędzia i możliwości promocji produktu, szanse oraz zagrożenia rozwoju branży cydrów rzemieślniczych.

Dyskusji towarzyszyć będzie degustacja komentowana cydrów.

Swój udział w spotkaniu potwierdzili:

Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy mailowe: wwilkos@interia.pl

Materiały prasowe: Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »
Partnerzy