Adam Hall Group stawia na Great Wall jako wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach

2 marzec 2017
Adam Hall Group, za pośrednictwem swojego oddziału Adam Hall Asia Pte Ltd, przyspiesza swój dwuletni okres budowy silnej sieci efektywnie powiązanych dystrybutorów w regionie APAC. Singapurska gałąź niemieckiej Adam Hall Group wybrała spółkę Great Wall jako swojego wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach dla wszystkich marek z wyjątkiem Adam Hall Hardware.
Założona w 1997 roku przez Panów Kwong Wai Tonga i Ye Jin Bina spółka Great Wall ma siedzibę główną w Guangzhou i jest obecnie wiodącym dystrybutorem instrumentów muzycznych w Chinach. Dysponując filiami w Pekinie, Xi’an i Szanghaju, czterema salonami wystawowymi, szkołą muzyczną z 50 nauczycielami i 300 uczniami, firma Great Wall wciąż chce się rozwijać, choć już teraz może się pochwalić siecią 900 dealerów w całych Chinach.
Dwa strategicznie zlokalizowane magazyny, w Guangzhou i w Tianjin, pomagają w usprawnieniu obsługi i skróceniu czasów dostawy do dealerów.
„Mieliśmy zaszczyt powitać Panów Tonga i Bina w naszym salonie wystawowym w Singapurze na szeroko zakrojonych rozmowach dotyczących wizji przyszłości i planów naszych firm” – powiedział Chandan Mahtani, Dyrektor Zarządzający Adam Hall Asia Pte Ltd. „Zauważyłem, że łączy nas przywiązywanie dużej wagi do relacji z klientami i specjalistami z branży. Ponadto wysoko cenię ich nieustanne zaangażowanie w rozwój społeczności instrumentalistów”.
Adam Hall Group zdecydowała się zainwestować w swój azjatycki salon wystawowy w Singapurze, traktując go jako bramę do Azji. Ten salon wystawowy jest wykorzystywany nie tylko do demonstracji, ale także otwarty dla szkoleń i wydarzeń specjalnych. Adam Hall Asia Pte Ltd, podmiot w 100% zależny od Adam Hall GmbH, planuje więcej takich działań w ramach partnerskiej współpracy.
„Zawsze jest miło uczestniczyć w spotkaniu wszystkich naszych dystrybutorów, którzy wymieniają się pomysłami” – dodał Chandan Mahtani.
„Jesteśmy ogromnie zainteresowani dystrybucją marek Adam Hall Group w Chinach. Różnorodność i design tych produktów z pewnością zostaną docenione w naszej rozległej sieci dealerów. Fakt, że Adam Hall Group ma swoje własne zespoły R&D, wzornictwa i marketingu w niemieckiej siedzibie głównej w Neu Anspach, jest dla nas obietnicą jakości” – stwierdza Pan Tong.

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy