Fi Global zgromadzą ponad 250 000 nabywców i dostawców

13 czerwiec 2022
Fi Global’s in-person events and digital platforms will bring togetherover 250,000 ingredient buyers and suppliersthroughout 2022.
This year, Fi Global will once again be taking centre stage to bring together international ingredient buyers and suppliers, and connecting the food and beverage community through a series of online and in-person events. 

During the year, there will be 11 live events throughout the Americas, Asia and EMEA, and all featuring exhibitors from around the world. These events will cover the industry's hottest topics, includingthe ever-growing global trend for plant-based products. Hi and Fi China, for example,is set to launch a plant-based Expo, and Fi Asia is shining the spotlight on plant-based ingredients with a sensory tasting bar and start-up competition, along with other meat-alternative initiatives and opportunities.   

Meanwhile, Fi& Hi Europe will once again take place as a digitally enabled event this year. The online showwill be delivered in conjunction with the in-person event, offering attendees the best of both worlds, and numerous opportunities to source, connect and innovate.The in-person eventwill be held for the first time at Paris Expo Porte de Versailles in the city centre of Paris. This impressive venue is within walking distance of many hotels, restaurants and bars -bringing back a touch of Parisian panache and making the event more convenient than ever before.

Deep dive webinar series
In terms of online content, this year’s new Fi Webinar Series focusses on increasingly popular market segments, from Protein, Dairy & Dairy Alternatives, to Snacks & Bakery, Plant-based and Beverages. These free sessions are complemented by Fi Global Insights, a digital platform hosting new and exciting content, from latest trends and insights, to industry reports, interviews with thought leaders and much more.  

Another key feature of the Fi Global portfolio is its marketplace solution, Ingredients Network – the leading food ingredients marketplace and directory in the global food ingredients industry, where F&B buyers can find suppliers and do business online. 

The Fi Global portfolio is supported by global partners including Innova Market Insights, Mintel and FMCG Gurus, all of whom have unrivalled industry expertise and analysis, and their finger firmly on the pulse when it comes to current and future trends.

Marketing services 
Fi Global’s marketing services help ingredients suppliers boost their online performance though effective digital marketing solutions with measurable ROI. They help suppliers of food ingredients to reach their specific business objectives such as lead generation, brand awareness and thought leadership, through specific tailor-made digital solutions. 

“More than ever before, the Fi Global portfolioconnects the ingredient industry through a number of physical and online offerings, with supporting digital platforms and solutions,” says Julien Bonvallet, Fi Global Brand Director. “All of our offerings allow buyers and sellers of food ingredients to come together to connect, learn and do better business. We believe that close cooperation within the global food ingredients community has the power to positively impact wellbeing, health and the environment.”

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy