Targi RetailShow 2022 - długo wyczekiwane wydarzenie już w listopadzie

13 wrzesień 2022
Przedstawiciele branży handlowej spotkają się 23-24 listopada br. na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To wiodące wydarzenie sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku będzie ono szczególne ze względu na innowacyjność prezentowanych rozwiązań opartych na automatyzacji i robotyzacji, rozwiniętych w czasie pandemii.

Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią wracają Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Przez ten czas branża handlowa przeszła ogromne zmiany. Zaadaptowała się do dynamicznej sytuacji gospodarczej w zakresie warunków epidemiologicznych, społecznych, finansowych, podatkowych, energetycznych i surowcowych. 

Rewolucja w automatyzacji i robotyzacji

Nowe wyzwania wymagały szybkiego wdrożenia nieszablonowych rozwiązań, by bezpiecznie funkcjonować w trudnych warunkach. Zapowiada się więc bardzo ciekawa edycja, podczas której producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. A ci długo czekali na możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym miejscu.  

– Nastąpił bardzo duży skok technologiczny w branży, a rozwiązania, które będzie można zobaczyć podczas najbliższych Targów RetailShow, to wręcz rewolucja w automatyzacji i robotyzacji. Wyróżnia się też trend energooszczędności i dalszego rozwoju sztucznej inteligencji w zarządzaniu procesami – zapowiada Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, organizator Targów RetailShow.

Targi RetailShow, odbyły się już 10 razy i są oceniane jako najlepsza impreza wystawiennicza branży retail. Wystawcy doceniają jej renomę, program towarzyszący dostosowany do bieżących potrzeb i międzynarodowy zasięg. Co roku grono ponad 5 tys. odwiedzających, reprezentantów wszystkich rodzajów sieci: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych, miało dostęp do oferty ponad 200 wystawców.

Część najnowocześniejszych rozwiązań będzie można zobaczyć w Modelowym Sklepie. To miejsce zawsze stanowiło serce wydarzenia, dociera tam każdy odwiedzający, by w niezobowiązującej atmosferze sprawdzić funkcjonowanie wyeksponowanych rozwiązań. Tegoroczna odsłona Modelowego Sklepu będzie w połowie bezobsługowa, co stanowi odpowiedź na wyzwania branży, a więc brak kadr i postcovidowe przyzwyczajenia klientów.   

Źródło wiedzy

Poza bogatą ofertą produktów i usług mocną częścią Targów RetailShow są wydarzenia towarzyszące. To przede wszystkim całodniowa konferencja RetailCongress, warsztaty w Teatrze Innowacji i konkursy branżowe. 

– Na tegorocznej konferencji z pewnością nie zabraknie dyskusji o dostosowaniu branży retail do dynamicznej sytuacji rynkowej, spełnianiu potrzeb klientów i mierzeniu się z wyzwaniami, takimi jak brak zasobów ludzkich do obsługi kupujących oraz kryzys energetyczny. Zgodnie z zapotrzebowaniem naszych partnerów poświęcimy też dużo uwagi na cyfrową transformację – zapowiada Wojciech Smoktunowicz.  

Program Retail Congress odpowie na potrzeby branży i pozwoli poznać najbardziej innowacyjne rozwiązania w obszarze automatyzacji i robotyzacji, które usprawniają procesy zakupowe oraz wspomagają magazynowe i logistyczne. Konferencja będzie okazją do bezpośredniej wymiany opinii i doświadczeń specjalistów, co po długiej przerwie nabiera wyjątkowego znaczenia.  

11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.
Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Przeczytaj również:

Fruit Attraction 2022 - Madryt światową stolicą owoców i warzyw

4 październik 2022
Od 4 do 6 października Madryt ponownie staje się światową stolicą owoców i warzyw dzięki 14. edycji Fruit Attraction, największej międzynarodowej imprezie w branży, organizowanej przez IFEMA MADRID i FEPEX. Tegoroczna edycja bije wszelkie rekordy z udziałem 1800 wystawców z 55 krajów, spodziewaną frekwencją 90 000 profesjonalistów ze 130 krajów oraz zajęciem ponad 58 000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej. »

Unikalna edycja z wieloma nowymi funkcjami - Fruit Atraction 22

4 październik 2022
Międzynarodowe targi owoców i warzyw otwierają dziś swoje podwoje z ponad 1800 wystawcami na 55.000 m2 produktów owocowo-warzywnych w ofercie oraz pełnym programem zajęć i seminariów technicznych. Optymizm i wysiłek firm z ostatnich kilku miesięcy nastawionych na odbudowę i reaktywację swoich biznesów znajdzie odzwierciedlenie w tej edycji Fruit Attraction. »

Fruit Attraction potwierdza swoją pozycję wielkiego centrum wiedzy dla sektora owocowo-warzywnego

4 październik 2022
Fruit Attraction 2022, organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX w dn. 4-6 października, prezentują pełny program konferencji technicznych i czynią z Targów profesjonalne centrum wiedzy dla branży owocowo-warzywnej. Fruit Attraction po raz kolejny zapewnia wystawcom Forum Innova, obszary edukacyjne i szkoleniowe w pawilonach 3, 5, 7 i 8 Targów, gdzie odbędą się prelekcje, prezentacje i seminaria techniczne na temat najnowszych innowacji w produktach i rozwiązaniach dla sektora owocowo-warzywnego. »
Partnerzy